شناسه : 1806
امروز پنجشنبه 1393/05/30 - 06:35
نویسنده : مدیر فنی

4 مستند دیگر از سری مستندهای کنگره از شبکه اول سیما پخش می‌شود

مستند زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمان و سیستان و بلوچستان به‌ترتیب در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته بعد از ساعت 17 به بعد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، پس از پخش 9 مستند از سری مستندهای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار از شبکه یک سیما، در هفته آینده 4 مستند دیگر از سری مستندهای کنگره از این شبکه پخش خواهد شد.

این مستندها که به زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمان و سیستان و بلوچستان می‌پردازند به‌ترتیب در روزهای یکشنبه (2 شهریور)، دوشنبه (3 شهریور)، سه شنبه (4 شهریور) و چهارشنبه (5 شهریور) پخش خواهند شد.

بنا بر این گزارش آغاز پخش این مستندها بین ساعت 17 تا 17 و 30 دقیقه خواهد بود.

ساخت مستند یکی از بخش‌های تولید محتوای کنگره است و تا امروز حدود 700 دقیقه مستند درباره شهدای اصناف و بازار ساخته شده است.

مسئول ساخت مستندهای کنگره پیش از این، بازسازی برخی صحنه‌ها را از بخش‌های شاخص مستندهای کنگره و از پرچالش‌ترین این بخش‌ها برشمرده و خبر داده بود که 20 تا 30 درصد مستندهای کنگره، بازسازی است.

گفتنی است مستندهایی که تا کنون از سیما پخش شده‌اند زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های گلستان، زنجان، خراسان جنوبی، مازندران، گیلان، اصفهان، قزوین آذربایجان شرقی و سمنان را روایت می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.