شناسه : 1795
امروز شنبه 1393/03/31 - 15:52
نویسنده : مدیر فنی
مسئول شجره طیبه صالحین سازمان بسیج مستضعفین:

حلقه‌های صالحین سبب کاهش جرم در جامعه شده است/ باید مباحث اخلاقی و دینی را از حالت مفاهیم صرف خارج کنیم

مسئول شجره طیبه صالحین سازمان بسیج مستضعفین محتوای حلقه‌های صالحین را تربیتی خواند و با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل تربیتی ما عملیاتی نشده است، گفت: باید مباحث اخلاقی و دینی را از حالت مفاهیم صرف خارج کنیم و با مصادیق تطبیق دهیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشوراز شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام سید محمدجواد امام‌پور، پیش از ظهر روز پنجشنبه، 29 خرداد، در اولین نشست تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین سراسر کشور در سال 93، با بیان نکاتی درباره ساختار و محتوای حلقه‌های صالحین،  هنر ارکان شجره طیبه صالحین را جانمایی درست محتوا دانست.

مسئول شجره طیبه صالحین سازمان بسیج مستضعفین، محتوای حلقه‌های صالحین را تربیتی خواند و با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل تربیتی ما عملیاتی نشده است، انتظار علمی از استادان شجره طیبه صالحین و سرمربیان را چنین توصیف کرد: باید مباحث اخلاقی و دینی را از حالت مفاهیم صرف خارج کنیم و با مصادیق تطبیق دهیم.

وی با اشاره به روند آموزش عینی و عملی مسائل پزشکی در دانشگاه‌ها تأکید کرد: ما اگر در حوزه علمیه چنین کاری می‌کردیم بسیار خوب بود.

حجت‌الاسلام امام‌پور در عین حال یادآور شد: اساتید اخلاقی که شاگرد خصوصی می‌گیرند این کار را می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که با بهبود ساختار و محتوا، شجره طیبه صالحین تبدیل به کارخانه انسان‌سازی می‌‌شود.

مسئول شجره طیبه صالحین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئول قوه قضائیه در یکی از شهرستان‌ها برای شجره طیبه صالحین تبلیغ می‌کرده است، اظهار داشت که وقتی از وی سؤال شد چرا برای حلقه‌های صالحین تبلیغ می‌کنید گفت که حلقه‌های صالحین سبب شده جرم و جنایت کمتر شود.

حجت‌الاسلام امام‌پور از قول آن مسئول قوه قضائیه چنین نقل کرد: دیدم ما که در قوه قضائیه هستیم راه کم شدن پرونده‌هایمان این است که تربیت را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.