شناسه : 1794
امروز شنبه 1393/03/31 - 14:59
نویسنده : مدیر فنی
آیت‌الله احدی:

ماه رمضان بهترین فصل شجره طیبه صالحین است/ مرید سردار نقدی‌ام چون متواضع است/ به ضرس قاطع رسیده‌ام به اینکه امام خامنه‌ای اعلم است

آیت‌الله احدی در نشست تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین، ماه رمضان را بهترین فصل برای حلقه‌های صالحین دانست و تأکید کرد: ستاد اخلاق را در بازار تشکیل بدهید.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از شهر مقدس قم، استاد قشر بسیج اصناف در حلقه‌های صالحین، پیش از ظهر روز پنجشنبه، 29 خرداد، در اولین نشست تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین سراسر کشور در سال 93، با اشاره به اینکه مکتب علمای دین استمرار مکتب انبیاست، دلیل این مسأله را دو امر دانست: یکی اینکه علمای دین جلوی تحریف دین را می‌گیرند و دیگر اینکه علما از همه مردم عالم‌ترند و از بصیرت والایی برخوردارند.

آیت‌الله مهدی احدی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) پذیرش رهبری ولی خدا را از ولادت انسان کامل بالاتر است.

وی در ادامه علما را فرزندان معنوی پیامبران خواند و خطاب به سرمربیان حلقه‌های صالحین گفت: سنگرهای فقهی و علمی‌تان را قوی کنید.

این استاد حوزه با اشاره به آیات قرآن تأکید کرد که خداوند مسیر را برای کسانی که در راه او جهاد می‌کنند هموار می‌کند.

استاد قشر بسیج اصناف در شجره طیبه صالحین، با بیان اینکه خدا در قرآن اشاره می‌کند من گوهر ذات علمایی را که جهادی کار می‌کنند بالا می‌برم اظهار داشت: استاد ما حضرت آیت‌الله جوادی آملی می‌فرمود علما همین یک آیه را حفظ کنند برایشان کافی است.

وی ماه رمضان را بهترین فصل برای حلقه‌های صالحین دانست و تأکید کرد: ستاد اخلاق را در بازار تشکیل بدهید.

آیت‌الله احدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه وجود سردار نقدی، روحانیت است، اظهار داشت: من یک طلبه حوزه‌ام ولی مرید ایشانم چون بسیار متواضع است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه بیش از 13 سال در زمینه مکاسب در درس خارج فقه کار کرده است، گفت: «وقف» مقام معظم رهبری که بیرون آمد دیدم چیزهایی هست که ما به آن‌ها نرسیده‌ایم.

آیت‌الله احدی با بیان اینکه من به ضرس قاطع رسیده‌ام به اینکه مقام معظم رهبری اعلم است، افزود: این هوش را خدا به ایشان داده است.

استاد قشر بسیج اصناف در شجره طیبه صالحین در پایان با اشاره به اینکه سرمربیان حلقه‌های صالحین، جهادی کار می‌کنند از همه آن‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.