شناسه : 1793
امروز شنبه 1393/03/31 - 09:51
نویسنده : مدیر فنی
مسئول جذب و آموزش سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد:

دومین جلسه تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین، 20 مهرماه در مشهد

مسئول جذب و آموزش سازمان بسیج اصناف کشور هدف از جلسات تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج اصناف را ارتباط دوسویه بین استاد قشر و سرمربیان دانست و خبر داد که دومین جلسه تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین، 20 مهرماه در مشهد برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از شهر مقدس قم، محمد مقدمیان صبح روز پنجشنبه، 29 خرداد، در اولین نشست تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج اصناف در سال 93، خبر داد که جلسه بعدی سرمربیان، روز 20 مهرماه سال جاری همزمان با عید سعید غدیر خم در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گفته وی جلسه تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج اصناف در سال دو بار، یک بار در نیمه اول سال و یک بار در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

مسئول جذب و آموزش سازمان بسیج اصناف کشور، هدف از این جلسات تخصصی را ارتباط دوسویه بین استاد قشر و سرمربیان حلقه‌های صالحین دانست و بر ایجاد وحدت رویه در حلقه‌های صالحین سراسر کشور تأکید کرد.

مقدمیان پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، به طور کلی سیاست‌گذاری و تبیین چگونگی کیفی‌سازی روند حلقه‌های صالحین را از اهداف اساسی این نشست تخصصی عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.