شناسه : 1792
امروز شنبه 1393/03/31 - 18:19
نویسنده : مدیر فنی
مسئول تربیت و تعلیم سازمان بسیج اصناف کشور:

کتاب‌های فقه تخصصی صنوف طلا و جواهر و آرایشگران به‌زودی آماده می‌شود/ باید بازاری حس کند وارد شدن در بسیج مساوی با پیشرفت اوست

مسئول تربیت و تعلیم سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه ما در اصناف به دنبال این نیستیم که آمار بدهیم خاطرنشان کرد: باید بازاری حس کند که وارد شدن در بسیج مساوی با پیشرفت اوست.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام عبدالسمیع ناسخی، صبح روز پنجشنبه، 29 خرداد، در اولین نشست تخصصی سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج اصناف در سال 93، استفاده از نظرات و پیشنهادات سرمربیان سراسر کشور را یکی از اهداف اساسی این نشست تخصصی عنوان کرد.

مسئول تربیت و تعلیم سازمان بسیج اصناف کشور، اسلامی کردن بازار را یکی از کارهای اصلی بسیج اصناف دانست و گفت: این از طریق آموزش فقه در بازار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به کتاب‌های تخصصی فقه که برای اصناف تهیه می‌شود، از کتاب احکام شرعی فرآورده‌های گوشتی به عنوان کتابی که چاپ شده نام برد و خبر داد که کتاب فقه تخصصی صنف آرایشگران و کتاب فقه تخصصی صنف طلا و جواهر به‌زودی راهی بازار خواهند شد.

حجت‌الاسلام ناسخی با تأکید بر تشکیل ستاد اخلاق گفت: ما در تهران دو جلسه اخلاق در بازار برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه بازاری‌ها از این جلسات استقبال کردند اظهار داشت: چون بازار محل غفلت است تذکرات یک روحانی برجسته بسیار برای آن‌ها کارآمدی دارد.

مسئول تربیت و تعلیم سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه ما در اصناف به دنبال این نیستیم که آمار بدهیم خاطرنشان کرد: باید بعد از یک سال حس کنیم معنویت و بصیرتی را وارد بازار کرده‌ایم و بازاری حس کند که وارد شدن در بسیج مساوی با پیشرفت اوست.

حجت‌الاسلام ناسخی، گسترش تولید ملی، معرفی الگوهای موفق اصناف و اشتغالزایی را از دیگر وظایف بسیج اصناف عنوان کرد و آن‌ها را نیز در کنار ایجاد بازار اسلامی مهم و اساسی دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.