شناسه : 1678
امروز سه شنبه 1393/03/27 - 16:24
نویسنده : مدیر فنی
فرمانده سپاه استان فارس در یادواره کشوری 500 شهید صنف خیاط و

آقا فرمودند مطمئنم شهید اسلامی‌نسب حضرت زهرا (س) را در بیداری دیده است/ جلسه یاد شهید جلسه ذکر خداست

فرمانده سپاه فجر استان فارس اشاره کرد که امام خامنه‌ای سال‌ها پیش با دیدن فیلم شهید اسلامی‌نسب جمله‌ای با این مضمون فرموده بودند که من مطمئنم ایشان حضرت زهرا (س) را در بیداری دیده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، سردار غلامحسین غیب‌پرور، عصر روز دوشنبه، 26 خرداد در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف خیاط و پوشاک، در ابتدای سخنانش به ذکر خاطراتی از شهید اسلامی‌نسب پرداخت.

بنا بر این گزارش، سردار شهید محمد اسلامی نسب، شهید شاخص بسیج اصناف استان فارس، عضوی از خانواده صنف خیاط و پوشاک بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به بازدید امام خامنه‌ای پس از قبول قطعنامه 598 و پخش فیلم شهید

اسلامی‌نسب در محضر ایشان، که در این فیلم، این شهید بزرگوار با بردن نام حضرت زهرا (س) شروع به گریه می‌کند، اظهار داشت: حضرت آقا جمله‌ای با این مضمون فرمودند که من مطمئنم ایشان حضرت زهرا (س) را در بیداری ملاقات کرده است.

سردار غیب‌پرور در ادامه اشاره کرد که پیکر شهید اسلامی‌نسب وقتی پس از 98 روز پیدا شد همچنان سالم بود.

وی با بیان اینکه انقلاب نورانی امام خمینی (ره) همه اقشار را به خود جذب و جلب کرد اظهار داشت: این توان اسلام بود، این هنر امام بود که همه را حول محور مکتب جمع کرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن نفس آخرش را می‌کشد گفت: اینکه سر عبدالله اسکندری را با اره برقی قطع کنند اوج کینه‌توزی دشمن است.

گفتنی است سردار شهید عبدالله اسکندری، از فرزندان استان فارس و از مدافعان حرم حضرت زینب (س) بود که اوایل خرداد ماه سال جاری به دست تکفیری‌های سوریه به شهادت رسید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز فرزند حضرت زهرا (س) بر ما ولایت و حاکمیت دارد  تأکید کرد: باید نعمت ولایت را قدر بدانیم.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنانش، جلسه یاد شهید را جلسه ذکر خدا خواند و افزود: از خدا بخواهیم ما را همواره در مسیر شهیدان هدایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.