شناسه : 1672
امروز دوشنبه 1393/03/12 - 00:20
نویسنده : مدیر فنی
بنایی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور

شهید شاخص استان فارس برای کنگره از صنف خیاطان است/ برگزاری یادواره شهدای صنف خیاط و پوشاک، مهمترین کار پیش روی بسیج اصناف فارس

مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای صنف خیاط و پوشاک، مهمترین کار پیش روی این سازمان است خبر داد که شهید شاخص کنگره نیز سرداری از همین صنف است.

 

عباس بنایی خیرآبادی که حدود 6 ماه است مسئولیت سازمان بسیج اصناف سپاه فجر استان فارس را بر عهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، نصب اسماء متبرکه در سر در پاساژها و مراکز تجاری با همکاری اتاق اصناف شهرستان شیراز را از جمله فعالیت‌های این سازمان در راستای اشاعه معروف‌های فراموش‌شده عنوان کرد.

وی در ادامه برگزاری یادواره کشوری شهدای صنف خیاط و پوشاک را مهمترین کار پیش روی سازمان متبوع خود خواند و افزود: برگزاری جلسه با فرمانده سپاه فجر، برگزارکنندگان کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس، هیأت رئیسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه خیاطان و پوشاک و اتحادیه‌هایی که نزدیک به این دو صنف بوده‌اند از جمله فعالیت‌هایی که بوده که در این راستا انجام شده است.

بنایی خیرآبادی با اشاره به اینکه شهدای اصناف استان فارس احصا شده‌اند و در میان آن‌ها چندین سردار شهید نیز می‌درخشند، از سردار شهید محمد اسلامی‌نسب که از صنف خیاطان بوده به عنوان شهید شاخص استان فارس برای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار نام برد.

به گفته مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس، شهید اسلامی‌نسب را به دلیل توسل و ارادت خاصی که به حضرت فاطمه زهرا (س) داشته‌ در استان فارس به نام شهید زهرایی می‌شناسند.

وی در پایان، همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را با بسیج اصناف، مناسب توصیف کرد.

گفتنی است یادواره کشوری شهدای صنف خیاط و پوشاک که چهارمین حلقه از زنجیره یادواره‌های کشوری تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار است 26 خردادماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.