شناسه : 1544
امروز شنبه 1393/03/10 - 14:40
نویسنده : مدیر فنی
زنجان یک گام به اهداف کنگره نزدیکتر شد

برگزاری دو یادواره شهرستانی شهدای اصناف و بازار در زنجان

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان از برگزاری دو یادواره شهرستانی شهدای اصناف و بازار خبر داد.

 

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر که یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان‌های ایجرود و خدابنده در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا را یکی از بخش‌های مهم این یادواره‌ها برشمرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان افزود: سخنرانان یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان ایجرود، فرمانده ناحیه و امام جمعه موقت بودند.

وی همچنین خبر داد که سخنران یادواره شهرستان خدابنده، فرمانده سپاه استان زنجان بوده است.

علیرضا حیدری پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر که روز دوشنبه 5 خرداد در مصلای شهر ایجرود، یادواره شهدای اصناف و بازار این شهرستان و روز پنجشنبه، 8 خرداد، یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، این دو یادواره را آغاز برگزاری یادواره‌های شهرستانی در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار توصیف کرده بود.

پیشتر جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه با مسئولان استان‌ها تأکید کرده بود که یادواره شهدای اصناف تمام شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید تا قبل از اجلاسیه نهایی کنگره برگزار شود.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، روز چهارم شهریورماه، در سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.