شناسه : 1532
امروز دوشنبه 1393/03/19 - 18:41
نویسنده : مدیر فنی
حسن‌پور در یادواره 900 شهید صنوف ساختمان:

پیام شهدای اصناف برگزاری نماز و ریشه‌کن کردن گناه در بازار است/ هدف این جلسه خشنودی خانواده‌های شهداست

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان، با بیان اینکه اولین هدف برگزاری چنین جلساتی خشنود کردن خانواده‌های شهداست، پیام شهدای اصناف را برگزاری نماز و ریشه‌کن کردن گناه در بازار عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور، روز یکشنبه، 18 خرداد، در یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان، خوزستان را خطه علما خواند و گفت: اینجا جایی است که پرچم اهل‌بیت بلند است.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه با بیان اینکه اولین هدف این جلسه خشنودی خانوده‌های شهداست، تأکید کرد: باید غبار از چهره شهدای اصناف برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه آمار شهدای اصناف متفرق بود گفت: نرم‌افزاری تهیه شد و تمام آمار شهدای اصناف و بازار از چند طریق جمع‌آوری شد.

حسن‌پور افزود: می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که تا کنون 10 هزار شهید اصناف و بازار در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که 400 شهید هم از شهدای خوزستان است.

وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی درباره اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و 9 یادواره کشوری شهدای اصناف و بازار گفت: این جلسه تکریم از شهداست ولی باید از آن پیام بگیریم.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور برگزاری نماز و ریشه‌کن کردن گناه در بازار را پیام شهدای اصناف دانست و تأکید کرد: باید به سمت ایجاد بازار اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.