شناسه : 1387
امروز دوشنبه 1393/04/02 - 13:36
نویسنده : مدیر فنی
پنجمین گام بلند به سوی کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار بردا

یادواره کشوری یکصد شهید صنف آرایشگر، بعد از ظهر چهارم تیرماه در مشهد

یادواره 700 شهید اصناف خراسان رضوی و یکصد شهید صنف آرایشگر، بعد از ظهر روز چهارشنبه، چهارم تیرماه، در مجتمع آیه‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر افزود: این یادواره از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ساعت 17 در سالن شهید شوشتریِ مجتمع آیه‌ها برگزار می‌شود.

سید قاسم میرفضلی درباره جزئیات این یادواره گفت: به نام امام رضا (ع) از 8 خانواده شهید اصناف با تقدیم لوح یادبود، تندیس و هدایا تقدیر خواهد شد.

وی افزود: از خانواده رضا شمقدری، شهید شاخص بسیج اصناف خراسان رضوی، نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

میرفضلی با بیان اینکه بیش از 2 ماه است ستاد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در استان خراسان رضوی تشکیل شده است، اظهار داشت: از اول سال 93 تشکیل ستاد را پیگیری می‌کردیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی با اشاره به اینکه ستاد کنگره در خراسان رضوی در این مدت 9 جلسه برگزار کرده است خاطرنشان کرد که 3 جلسه از این 9 جلسه با رؤسای اتحادیه‌ها بوده است.

میرفضلی در پایان از همکاری شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس و همچنین برخی رؤسای اتحادیه‌ها در برگزاری یادواره کشوری یکصد شهید صنف آرایشگر خبر داد و با اشاره به اینکه صدا و سیما همکاری خوبی در زمینه‌سازی برای یادواره داشته است، اظهار داشت: تیزرهای یادواره از شبکه استانی پخش می‌شود.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، شهریورماه برگزار خواهد شد. گام‌های رسیدن به اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف است که به‌ترتیب، یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، یادواره 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، یادواره 700 شهید حمل و نقل در ارومیه و یادواره 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.