شناسه : 1214
امروز چهارشنبه 1393/05/01 - 18:31
نویسنده : مدیر فنی

هماهنگی‌های اجلاس پایانی کنگره در نشست فرماندهان حوزه‌های اصناف نواحی تهران

مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور در نشستی با فرماندهان حوزه‌های اصناف نواحی تهران، هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر دومین روز از اجلاس پایانی کنگره انجام دادند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، نشست فرماندهان حوزه‌های اصناف نواحی تهران با مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور، روز سه‌شنبه، 31 تیرماه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این نشست در راستای برگزاری هرچه بهتر دومین روز از اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار که روز 4 شهریور در بازار تهران برگزار می‌شود، انجام شد.

گفتنی است اجلاس پایانی کنگره، روز سوم شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما آغاز خواهد شد و در روز چهارم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف در بازار تهران به کار خود پایان خواهد داد.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان خبر داد: در نشست روز سه‌شنبه بر سرکشی از خانواده‌های شهدای اصناف و بازار و همچنین تکمیل فهرست شهدای اصناف و بازار تهران بزرگ تا اجلاس پایانی کنگره تأکید شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست، مسئول و جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، مسئول بسیج اصناف تهران بزرگ و فرماندهان حوزه‌های اصناف نواحی تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.