شناسه : 1213
امروز دوشنبه 1393/04/09 - 02:30
نویسنده : مدیر فنی

سقف شهرداری به‌زودی بر سر نماز جماعت سبزه میدان/ مردم و بازاریان در ماه رمضان هم در نماز سبزه میدان شرکت می‌کنند

مسئول حوزه بازار بسیج اصناف با بیان اینکه مردم و بازاریان در ماه رمضان هم در نماز جماعت سبزه میدان شرکت می‌کنند خبر داد: شهرداری در تلاش است سقف کاذبی برای این محل طراحی کند که تمام شرایط مورد نظر را دارا باشد.

 

فصیحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در سبزه میدان بازار تهران از سوم شعبان آغاز شده است خاطرنشان کرد که این برنامه تا امروز دوام داشته و افزود: حتماً امروز هم که روز اول ماه رمضان است مردم، اصناف و بازاریان در نماز جماعت سبزه میدان شرکت می‌کنند.

مسئول حوزه بازار بسیج اصناف با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 12، موکت، مهر، جانماز و کانکس برای قرار دادن این وسایل را تأمین کرده است گفت: شهرداری در تلاش است سقف کاذبی برای این محل طراحی کند که تمام شرایط مورد نظر را دارا باشد.

وی پیش‌بینی کرد که این سقف تا ده روز آینده طراحی شود.

این فعال صنف آجیل و خشکبار، با بیان اینکه فروشنده و خریدار در کنار هم در نماز جماعت سبزه میدان شرکت می‌کنند گفت: صفوف اول را سکه‌فروش‌ها و دلارفروش‌ها تشکیل می‌دهند.

فصیحی درباره تأثیر اجتماعی و فرهنگی این نماز جماعت گفت: خانم‌های بدحجاب وقتی به محل برگزاری نماز جماعت سبزه میدان نزدیک می‌شوند سعی می‌کنند حجاب خود را رعایت کنند.

این فعال صنف آجیل و خشکبار با اشاره به اینکه در این نماز جماعت از کولر گازی و کاشیکاری خبری نیست اظهار داشت: روز اول فکر می‌کردیم فقط خودمان هستیم و خودمان اما وقتی موکت را پهن کردیم دیدیم جا برای ایستادن نیست.

فصیحی بازار تهران را قلب منطقه 12 و منطقه 12 را قلب تهران خواند و گفت: به نظر من این بازار، قلب بازار جهان اسلام است.

وی ضمن تشکر از شهرداری منطقه 12 گفت: اگر شهرداری، سقف کاذب نصب کند آموزش فقه بازار را هم می‌شود بعد از نماز برگزار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.