شناسه : 1206
امروز دوشنبه 1393/02/29 - 15:14
نویسنده : مدیر فنی
رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر:

یادواره بهانه‌ای برای تشکر از خانواده‌های اصناف و خانواده‌های شهداست

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر در یادواره کشوری یکصد شهید این صنف، ضمن بر شمردن خدمات صنف طلا و جواهر در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، برپایی یادواره را بهانه‌ای برای تشکر از خانواده‌های اصناف و خانواده‌های شهدا دانست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، محمد کشتی‌آرای، عصر یکشنبه، 28 اردیبهشت، در یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر ضمن خیرمقدم‌گویی به حضار، با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) که اصناف را بازوی ستبر انقلاب خوانده بودند، برخی از خدمات صنف طلا و جواهر در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن را برشمرد.

ساخت 200 واحد مسکونی برای مردم جنگ‌زده یکی از خدماتی بود که رئیس ستاد یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر از آن یاد کرد.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر در ادامه، از مؤسسه خیریه این صنف با عنوان مؤسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره (س) نام برد و اعلام کرد که این مؤسسه 260 خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد.

کشتی‌آرای همچنین خبر داد که اتحادیه صنف طلا و جواهر اخیراً در تلاش است زائرسرای بزرگی را در شهر مشهد مقدس احداث کند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر در ادامه با اشاره به اینکه این اتحادیه همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده خاطرنشان کرد: اتحادیه صنف طلا و جواهر دارای انجمن اسلامی و تشکل‌های مختلف است.

رئیس ستاد یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در پایان، برپایی این یادواره را بهانه‌ای برای تشکر از خانواده‌های اصناف و خانواده‌های شهدا دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.