شناسه : 1203
امروز سه شنبه 1393/02/23 - 13:28
نویسنده : مدیر فنی

پوستر یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر طراحی شد+ دانلود

با اتمام طراحی پوستر یادواره یکصد شهید صنف طلا و جواهر، این پوستر برای دانلود در دسترس علاقه مندان قرار داده شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مروارید و صدفی که در وسط این پوستر قرار دارد در عین اینکه نمادی از شهید و وجود گرانبهای وی در جوار خداوند است، اشاره‌ای نیز به صنف طلا و جواهر دارد.

بنا بر این گزارش، پلاک وسیله‌ای برای احراز هویت و خارج شدن شهید از گمنامی است. قرار گرفتن نماد پلاک در این پوستر نشان از این دارد که شهدای صنف طلا و جواهر برای اولین بار در جریان این یادواره به جامعه معرفی می‌شوند.

اثر انگشتی که در تمام پس‌زمینه پوستر قرار گرفته نیز نماد هویت و  شناسایی است.

همچنین قرار گرفتن نام مبارک حضرت سید‌الشهدا (ع) به همراه حدیث «أحب الله من أحب حسینا» بر روی یکی از پلاک‌ها گویای این حقیقت است که دفاع مقدس، امتداد قیام امام حسین (ع) بود.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، روز چهارم شهریورماه در سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، برگزار می‌شود و تا اجلاسیه نهایی 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، اولین یادواره کشوری شهدای اصناف، یادواره یکصد شهید صنف طلا و جواهر است که روز 28 اردیبهشت ماه در سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 93، در سالن بصیرت مجموعه فرهنگی 13 آبان برگزار خواهد شد.

پوستر یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر را می‌توانید از انتهای این خبر دانلود کنید.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.