شناسه : 1202
امروز یکشنبه 1393/02/21 - 20:06
نویسنده : مدیر فنی
رئیس ستاد یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاهی از وسایل شهدا در حاشیه یادواره/ در صنف طلا و جواهر100 شهید داریم

رئیس ستاد یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر با اعلام این خبر که حدود یکصد شهید این صنف شناسایی شده‌اند از برگزاری نمایشگاهی از وسایل شهدا در حاشیه یادواره خبر داد.

 

محمد کشتی‌آرای در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، تعداد شهدای شناسایی شده در صنف طلا و جواهر و صنوف مربوط به آن را حدود یکصد نفر عنوان کرد.

رئیس ستاد یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر با اعلام این خبر که جلسه نهایی ستاد اجرایی یادواره روز 24 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: همه گروه‌ها و کسانی که برای کارهای اجرایی مأمور بوده‌اند نتیجه و گزارش کار خود را ارائه می‌دهند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر در ادامه ابراز امیدواری کرد که در روز 28 اردیبهشت‌ماه که یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر برگزار می‌شود شاهد حضور پررنگ همه آحاد مردم و اقشار باشیم.

کشتی‌آرای همچنین خبر داد: پیش‌بینی شده خانواده شهدا وسایلی که از شهدا دارند بیاورند تا در نمایشگاهی که در حاشیه این یادواره برگزار می‌شود به نمایش در آید.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، روز چهارم شهریورماه در سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، برگزار می‌شود و تا اجلاسیه نهایی 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، اولین یادواره کشوری شهدای اصناف، یادواره یکصد شهید صنف طلا و جواهر است که روز 28 اردیبهشت ماه در سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 93، برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد یادواره، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر، اعضای ستاد سیاست‌گذاری یادواره، هیأت رئیسه اتحادیه و دبیر ستاد یادواره، جانشین بسیج اصناف تهران بزرگ است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.