شناسه : 1201
امروز دوشنبه 1393/02/22 - 04:33
نویسنده : مدیر فنی

یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر، 28 اردیبهشت در لانه جاسوسی سابق

دبیر ستاد یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اجرایی یادواره خبر داد که یادواره از ساعت 18 تا 20 روز 28 اردیبهشت‌ماه در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق برگزار می‌شود.

 

نعمت کاکاوندی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور در پاسخ به این سؤال که ستاد اجرایی یادواره در چه مرحله‌ای است، گفت: بعد از جلسه مشترک مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور و مسئولان اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر که در روز 26 فروردین‌ماه برگزار شد، دو جلسه در سطح رئیس و دبیر ستاد یادواره و چهار جلسه نیز در سطح کمیته اجرایی برگزار شده است.

دبیر ستاد یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر با بیان اینکه برنامه یادواره بسته شده است خبر داد: کار نصب بنر و توزیع پوستر و دعوتنامه‌ها شروع شده است.

کاکاوندی همچنین خبر داد که یادواره کشوری شهدای صنف طلا و جواهر، روز 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 تا 20 در سالن بصیرت مجموعه فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این مراسم از خانواده یکصد شهید صنف طلا و جواهر، رؤسای اتحادیه‌ها و مجامع تهران، رؤسای اتحادیه طلا و جواهر مراکز استان‌ها، کسبه صنف طلا و جواهر استان و همچنین برخی مقامات کشوری دعوت به عمل آمده است.

جانشین بسیج اصناف تهران بزرگ در ادامه از رئیس و هیأت مدیره اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر به خاطر سنگ تمام گذاشتن در یادواره شهدا تشکر کرد.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، روز چهارم شهریورماه در سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، برگزار می‌شود و تا اجلاسیه نهایی 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، اولین یادواره کشوری شهدای اصناف، یادواره شهدای صنف طلا و جواهر است که روز 28 اردیبهشت ماه در سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 93، برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد یادواره، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر، اعضای ستاد سیاست‌گذاری یادواره، هیأت رئیسه اتحادیه و دبیر ستاد یادواره، جانشین بسیج اصناف تهران بزرگ است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.