شناسه : 1049
امروز یکشنبه 1392/09/03 - 20:12
نویسنده : مدیر فنی
مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصفهان، سوم تا هفتم آذرماه

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصناف این استان در هفته بسیج خبر داد.

مهدی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد که نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان اصفهان با حضور اقشار مختلف بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» فردا، سوم آذرماه، افتتاح می‌شود.

وی دستاوردها، مأموریت‌ها و رسالت‌های بسیج را موضوع برپایی این نمایشگاه دانست.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بسیج اصناف نیز در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت، رویکرد اصلی غرفه بسیج اصناف را تحقق بازار اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه دکور نمایشگاه بسیج اصناف به صورت غرفه غرفه چیده شده است دو خط سیر کلی را در نمایشگاه بسیج اصناف توصیف کرد.

ساعی با بیان اینکه در خط سیر اول، این نمایشگاه از سخنان نورانی حضرت امام و مقام معظم رهبری راجع به اصناف آغاز می‌شود و با نمایش دادن نقش اصناف در انقلاب و دفاع مقدس به مباحثی همچون محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی می‌رسد، عملکرد بسیج اصناف از نگاه تصویر و معرفی شهدای شاخص را پایان‌بخش خط سیر اول این نمایشگاه دانست.

این مسئول بسیجی خاطرنشان کرد که خط سیر دوم این نمایشگاه با موضوع رزق و روزی حلال و برکت در کسب و کار به صورت موازی با خط سیر اول به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه از دیگر جزئیات این نمایشگاه، ماکت اذان در بازار است خبر داد: کف این نمایشگاه یک بنر 3 در 6 از کالاهای خارجی پهن شده که به صورت نمادین حاکی از تحریم کالاهای خارجی از سوی مردم ایران است.

به گفته مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان، این نمایشگاه که در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) واقع در خیابان کمال اسماعیل اصفهان برگزار می‌شود تا روز هفتم آذرماه، ادامه خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و نخبگان اصناف و بازاریان از ساعت 9 صبح تا 11 و نیم روز چهارشنبه، ششم آذرماه، از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.