شناسه : 72860
امروز سه شنبه 1402/12/15 - 08:39
نویسنده : admin asnaf
در دفتر سردار حسن‌پور؛

حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، دبیر کل و مشاورین اتاق در دفتر سردار حسن‌پور

صفایی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تبریک به سردار حسن پور بیان کرد: تصویب درجه جنابعالی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نشان از شایستگی شماست برای همه اصناف مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در این دیدار صفایی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تبریک به سردار حسن پور بیان کرد: تصویب درجه جنابعالی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نشان از شایستگی شماست برای همه اصناف مایه مباهات و افتخار است.

در ادامه صفایی افزود:تلاش‌های شما در جریان ویروس منحوس کرونا و حوادث غیر مترقبه و سایر اقدامات امید دوباره را در مردم احیا کرد، و در این مقطع ما شاهد موفقیتهای پی در پی بسیج اصناف هستیم.

وی افزود مطمئناً روزهای خیلی بهتری در آینده در انتظار بسیج است و این شجاعت در کار و گذشت در شما مشهود است و مجموعه اتاق اصناف را در ادامه به عنوان یک همکار و برادر و همراه در کنار خودتان بدانید.


در این دیدار سردار حسن پور ضمن تشکر از همراهی هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد :تصویب درجه بنده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نوعی موفقیت همه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور و حاصل همدلی و همکاری اتاقها و اتحادیه ها و فعالان صنفی و اقتصادی در انجام ماموریتهای بسیج است و به لطف الهی عملکرد جمعی ما مورد تایید قرار گرفت و بنده نمایندگی همه عزیزان را بعهده داشتم.

دکتر حسن پور بر همکاری بیشتر و موثرتر با اتاق تاکید نمود و رمز موفقیت را در یکپارچگی و همدلی دانست.

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

9

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.