شناسه : 72852
امروز سه شنبه 1402/12/01 - 13:18
نویسنده : admin asnaf
دکترحسن پور در جمع طراحان برتر رویداد مد آفرین؛

نفرات برتر رویداد بین المللی مدآفرین در بخش "فلسطین آزاد"معرفی شدند

با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور رونمایی از ده طرح برتر لباس با موضوع «فلسطین آزاد» در قالب رویداد بین المللی «مد آفرین» با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نفرات برتر چهارمین رویداد بین المللی «مدآفرین» امروز در تهران معرفی شدند.
دکتر غلامرضا حسن پور در حاشیه این مراسم اعلام کرد: در چهارمین رویداد ملی و بین المللی مدآفرین بیش از ۳۰۰ نفر از طراحان داخلی در بخش طراحی مانتوهای دانش آموزی و دانشجویی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در دهه فجر امسال طرحهای برتر توسط داوران معرفی و از نفرات برگزیده تجلیل شد.

وی با تاکید بر حمایت از آرمان فلسطین افزود: بخش بین المللی رویداد امسال با شعار « فلسطین آزاد» و با حضور طراحان برتر کشورهای سوریه ،لبنان ، افغانستان، عراق و ...برگزار شد.
به گفته وی ده طرح برتر، امروز رونمایی شد و ضمن تجلیل از برگزیدگان، این لباسها در اختیار نمایندگان فلسطین و حماس قرار گرفت.

شایان ذکر است رویداد ملی مد آفرین با هدف معرفی طراحان برتر کشور و ارایه طرح‌ها به صاحبان صنایع و تجار برای تولید انبوه برگزار می شود.

12

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.