شناسه : 72845
امروز دوشنبه 1402/10/11 - 07:58
نویسنده : mohammad rezaeian
\سفر دو روزه به استان چهارمحال و بختیاری؛

ورود بسیج اصناف کشور برای رفع مشکل اراضی فناوران ۲ در شهرکرد

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به پیگیری برای رفع مشکلات زمین‌های فناوران شماره ۲ شهرکرد، گفت: این مشکل به صورت ملی در جلساتی با وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری ضمن شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، با بازاریان، اصناف و جواهرفروشان و خانواده معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فعالان اقتصادی شهید محمدی شهرکرد، از شرکت ورق استان در شهرستان بروجن نیز بازدید کرد.

حسن‌پور در این بازدید با اشاره به دیدار چهره به چهره با کسبه و بازاریان از پیگیری برای حل مشکلات این قشر و همچنین رفع مشکلات بحث زمین‌های فناوران شماره 2 طی جلسات با مسئولین استان خبرداد و گفت: ان شاءالله با وزارت‌خانه‌ها نیز جلساتی را در این زمینه خواهیم داشت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم به جهت اینکه مردم ولایت مداری شهرکرد همیشه در خط انقلاب بودند، ان شاءالله یاری کنیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تاکید بر بصریت‌افزایی در بسیج اصناف کشور،  خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری در بحث انتخابات و حضور حداکثری ان شاءالله تلاش خواهند کرد.

حسن پور با اشاره به بازدید از شرکت ورق خودرو استان،  گفت: این شرکت راهبردی تامین‌کننده ورق شرکت‌های ایران خوردرو و سایپا است.کمبود مواد اولیه اصلی‌ترین معضل این شرکت است که منجر به توقف برخی از خطوط آن شده و مقرر شد این موضوع به صورت فوری پیگیری شود. 

وی همچنین در بازار شهرکرد حضور یافت و ضمن بازدید از مغازه‌های طلا فروشی و عرض خدا قوت به کسبه محترم، با اشاره به رونق نسبی بازار به خاطر نزدیک شدن به روز مادر وهفته زن، از نزدیک با مشکلات اخیر در صنعت و صنف طلا از زبان کسبه و مردم بیشتر آشنا شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.