شناسه : 72843
امروز یکشنبه 1402/10/03 - 23:28
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر اسدالله بادامچیان بیان کرد:

ارزشهای الهی در غرب جایی ندارد/ نظام سیاسی کشور نیازمند تحول است

 بادامچیان در ادامه افزود: نظام اسلامی یک نظام تمام مردمی بود، امام (ره) انقلاب را با احزاب و اقوام با اقشار با صنوف شروع نکرد، با یک حرکت تمام مردمی شروع کرد همه را دعوت کرد به استنسار اسلام در مقابله با جبهه شاه و فراماسونری در ایران برای براندازی اسلام تلاش می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر اسدالله بادامچیان در نشست هیات های اندیشه ورز و شبکه هادیان سیاسی سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشون حرکت چند ماه پایان سال  را ترسیم کردند، امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد در این همایش در جمع گروه های اندیشه ورزی بتوانیم این وظایف رو به بهترین وجه ترسیم کنیم و راهبرد اینده را بتوانیم  در این چند ماه پایان سال ویژه برنامه ریزی کنید.

 بادامچیان در ادامه افزود: نظام اسلامی یک نظام تمام مردمی بود، امام (ره) انقلاب را با احزاب و اقوام با اقشار با صنوف شروع نکرد، با یک حرکت تمام مردمی شروع کرد همه را دعوت کرد به استنساراسلام در مقابله با جبهه شاه و فراماسونری در ایران برای براندازی اسلام تلاش می کردند.

رییس هئیت های اندیشه ورز بسیج اصناف کشور بیان کرد:  بحمدالله ایران در سایه این حرکت الهی اسلامی و مقاومت همه ملت بزرگمون و بینش و تدبیر امام (ره) در مدت 17 سال اهداف اولیه رو براورده کرد .یعنی نظام ستمشاهی چندهزار ساله فرریخت، نظام غرب زاده ی دوران مشروطه سلطنتی مشروطه فروپاشید به جاش نظام جمهوری اسلامی ولایی بر سر کارمد و توانست ایران را از اون کشور فقیر عقب مونده درگیر تحت سلطه استکبار ابزار برای مستکبرین، امروز تبدیل شده است به یک نظام قدرتمند از جهان که حرف اول را می زند.

بادامچیان بیان کرد:این قدرت دفاعی و عظمت نیروهای مسلح ایران اسلامی است که امروز به یمن قدرت میدهد و پشتیبانی میکند که یمن راه امریکایی ها و غربی ها ایجاد مانع میکند به حمایت از فلسطین مظلوم پرداخته است. امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، میبینید که پیشنهاد ائتلاف دریایی تشکیل نمی شود.کسانی که در کار اقتصاد وارد هستند میدانند که کشتی های تجاری مسیرشان را عوض کردند و درواقع یمن تعیین کننده است این نکته مهمی است حتی شما در یمن میبینید حرکت مردمی شکل گرفته را تداوم میبخشند. در موفقیت  گروه حماس در جنگ را ببینید ولی با حمایت و پشتیبانی ایران است.

رییس هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: ما در کشورمان در طول این چهل و پنج سال در گام اول بحمدالله اقتدار ایران، قدرت سازندگی های ایران و مسائل گوناگونمان را به خوبی در حق موجود و ممکن برآورده ساخته ایم و حالا که رهبری برای ما گام دوم را ترسیم فرمودند ما در گام دوم در تحولی که ایشان مد نظرشان است پیش برویم بنابراین ما الان داریم میریم به طرف اینکه یک تحول عمیق و همه جانبه را ایجاد بکنیم.

 دکتر اسدالله بادامچیان بیان کرد: این تحول بر سه محور اساسی استوار است؛ ابتدا تمدن نوین اسلامی:در کتاب اخیر من که تمدن غرب را نقد میکند و واقعیت را نشان می دهد، تنها ارسطو نیست بلکه سقراط و افلاطون هم این چنین بودند آنها اصلا انسان را اینکه یک برده است در دو طبقه قرارمیدهند حکمرانان و نگهبان قرار می دهند و بقیه را موجود می نامند، سقراط خیلی صریح می گوید که فرزندان ضعیف را که به دنیا که میان باید از بین برد کودک کشی از همینجا نشعت می گیرد. این مسئله فرهنگ غرب است، فرهنگ غرب فرهنگ مادی گرایی است، فرهنگ ارزشهای الهی نیست، در بخشی وجدان انسانی ارزشهای انسانی را ایجاد میکند.  برای همین اساس در غرب  و افکار عمومی انسانهایی که به وجدان انسانی مطرح هستند  براشون مهمه که درفلسطین را حمایت می کنند

 رئیس هیئت های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد:  ارزشهای الهی در غرب جایی ندارد بنابراین ما از طول این مدت که انقلاب اسلامی پیش آورده گام اول را گذروندیم. فرازها و نشیب ها همه سر جاش، اما انصافا وقتی کسی کلی نگاه می کند میبیند که در این چهل و پنج سال چقدرعظمت و قدرت و نقش آفرینی داشتیم و پیشرفتهایی که داشتیم.

دکتر اسدالله بادامچیان بیان کرد: اما این از اینجا به بعد مسئله گام دوم تمدن نوین اسلامی است که دنیای امروز تشنش است. مخصوص با همین قضیه غزه دنیا دیگه دنبال لیبرال دموکراسی کاپیتلاسی است.

بخش دوم جامعه نمونه اسلامی است وظیفه ما در گام دوم ساختن این جامعه نمونه جمهوری اسلامی است، انتظار از دولت هم داشته باشیم، درد دولت اصل جامعه سازی برای خود جامعه مردم است ولی اگر قرار است ما در اصناف  تحول ایجاد بشود و جامعه نمونه بشود بیش از هر چیزی به عهده ی خود اصناف است،  در کجا در هیئت های اندیشه ورزاست، لذا در جلسات تان بحث کنید.

بادامچیان دراین خصوص که اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اقتصاد اسلامی کشور اقتصاد جهانی که ما ناچار باید باهاش مبادله کنیم  در این گام دوم چگونه باید باشد؟ بیان کرد: ما اگرغالب به زمان نباشیم عقب می مانیم ما باید هرچند برای پیشرفت و توصیه و عدالت باشیم بنابراین تو بحث ها به طور اساسی در این زمینه بحث کنید. مسئله بعد اینکه برای اینکه ما بدانیم چه کاری باید کرد یک موقع وضع موجود رو میخوایم اصلاح کنیم.

وی افزود: اصلاح  یعنی یه مقدار تغییراتی که در جهت مثبت انجام بشود تغییرات یعنی تحول یک موقع هست که میخواهی انقلاب کنید انقلاب کردید انقلاب بری دگرگونی و انقلاب برای ترمیم کردن است. تحول یعنی از یک حالت به حالت دیگر، بنابراین تحول با انقلاب با ترمیم با اصلاح و تغییر فرق می کند. بنابراین اگر قرار است تحولی به وجود بیاید باید در همه چیز تحول انجام بشود. مثل قانون اساسی، قانون اساسی ما را چند سال بعدش امام (ره) بازنگری کرد و از جهات مختلف، منتها این در اختیار ولایت است  ما نظراتمون را  در اختیار ولایت ما  بگذاریم و آن چیزی که ایشان صلاح دانستند انجام بدهند.

بادامچیان در ادامه بیان کرد:مسئله  دوم تحول در مدیریت کشور، سه قوه کشور را اداره می کنند قوه مغننه، قوه قضاییه و قوه مجریه در این مدیریت برای تحول عمیق و همه جانبه داشته باشیم، چرا چون قوه قضاییه ما قوانینش اسلامی شده مستقل شده زیر نظر ولایت مثل کشورای دیگه وزیر رئیس جمهوری نخست وزیر یا پادشاهی نیست اما درعین حال ساختارش ساختار غربی است، بنابراین آنجا باید تحول انجام بگیرد

رییس هییت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد:  به یک تحول در جامعه نیاز داریم که  در بخش های اندیشه ورزی  در احزاب و نهادها چه در سپاه در بسیج در بخش خود اصناف و فعالان اقتصادی باید این تحول مورد توجه قرارگیرد تا این کشور که از برکات الهی بهره مند است درمسیر نظام اسلامی قرار بگیرد .

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.