شناسه : 72839
امروز دوشنبه 1402/08/29 - 12:36
نویسنده : mohammad rezaeian
در مراسم آغاز رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور؛

پیشرفت کشور فقط با حرکت جهادی و مردمی شتاب میگیرد

حسن پور در مراسم آغاز رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور توسط هزار گروه جهادی بسیج اصناف: پیشرفت کشور فقط با حرکت جهادی و مردمی شتاب میگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، حسن پور در مراسم آغاز رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور توسط هزار گروه جهادی بسیج اصناف: پیشرفت کشور فقط با حرکت جهادی و مردمی شتاب میگیرد.

وی افزود: هزار گروه جهادی تخصصی در رده های بسیج اصناف توسط اتحادیه ها، صنوف گوناگون ، کسبه و بازاریان عزیز شکل گرفته و در طول سال با حضور در مناطق روستایی و حاشیه شهرها به ارائه خدمات به مردم شریف ایران می پردازند.
 
این گروهها در قالب کاروان جهادی وبا تخصص های متنوع از جمله تعمیرکاران لوازم خانگی، برقکاران، شیشه بران، جوشکاران، آرایشگران، تعمیرکاران دوچرخه و لوازم برقی، کار آفرینان بویژه در مشاغل خانگی و صنایع دستی و....در مناطق مورد نظر حضور یافته و به خدمت مشغول میشوند.

این کار نمونه ای موفق از مشارکت واقعی مردم در رفع نیاز همنوعان خود در اقصی نقاط کشور است که همه بار مالی و تدارکاتی آن به دوش خود اصناف و بازاریان متدین و خیرین است.

در خلال حضور گروههای جهادی اتفاقات دیگری از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج  جوانان، تقدیم کمکهای مومنانه نیز رقم میخورد و برنامه های شاد نیز برای کودکان تدارک دیده میشود.

همچنین پزشک نیز همراه برخی گروهها برای معاینه و معالجه مردم نیز حضور دارد.

وی گفت: در هفته بسیج امسال که به شعار"بسیج امید ملت ایران"مزین شده  هزار گروه جهادی بسیج اصناف از امروز در هزار نقطه کشور حضور یافته و تا پایان هفته بسیج یکصد هزار خدمت به مردم شریف ایران ارائه خواهند داد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.