شناسه : 72773
امروز چهارشنبه 1402/02/20 - 10:40
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور

بازدید از کارخانه تولید خوراک دام عشایر شهرستان گرمسار و آرادان

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: نیاز امروز جامعه برای تأمین گوشت و لبنیات و ... را عشایر کشور به خوبی می توانند تامین کنند و سازمان های مربوطه بایستی تسهیل کننده این حرکت عظیم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر حسن پور در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام شایسته و چشمگیر که باعث رشد زنجیره تولید و توزیع گوشت گرم کشور شده است خواستار توسعه کارخانه برای رفع مشکل نهاده های دامی شد و قول مساعدت برای کمک در زمینه تأمین مواد اولیه وارداتی و خرید تضمینی گوشت از سوی اصناف داد.

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود : نیاز امروز جامعه برای تأمین گوشت و لبنیات و ... را عشایر کشور به خوبی می توانند تامین کنند و سازمان های مربوطه بایستی تسهیل کننده این حرکت عظیم باشند.
دکتر حسن پور گفت: با همکاری بسیج عشایری کشور در جهت رفع مشکلات کارخانه هماهنگی لازم را انجام خواهد داد و در انتها از همت هیئت مدیره و مدیر عامل کارخانه که علیرغم مانع تراشی ها و سختی های پیش آمده مصمم به کار خود ادامه دادند تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا یوردخانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری گرمسار و آرادان،در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دو فاز از مجموعه خوراک عشایر گرمسار به بهره برداری رسید  و امروز به قطب مهم در تولید خوراک دام عشایری در شرق کشور تبدیل شده است .

یوردخانی افزود: این خط تولید برای نخستین بار در کشور با هدف تولید ۵ هزار تن خوراک دام راه اندازی شد که امروز با اضافه کرد بخش بازیافت تفاله های کشاورزی به رکورد ۱۷هزار تن در سال رسیده است که اگر حمایت های لازم در مواد اولیه و خرید تضمینی محصولات صورت گیرد قابل توسعه به چندین برابر خواهد بود.

او گفت: از سال گذشته تا به امروز هیچ دامداری در گرمسار بابت نداشتن توان مالی خرید نهاده دامی نگرانی نداشته و با هماهنگی تعاونی تمامی خوراک دام تامین تأمین شده است.

مدیرعامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: کلیه تولیدات کارخانه ، دانش بنیان و  توسط مهندسان نخبه داخلی طراحی و اجرا می شود

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.