شناسه : 72609
امروز پنجشنبه 1401/07/28 - 15:44
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور:

ضرورت اعتماد به نخبگان و دانشمندان در بحث سکوها و پیام رسان‌های داخلی/ بسیج در حماییت از کسب و کارهای اینترنتی نقش تصدی گری ندارد

مسئول سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اینکه اعتماد به دانشمندان و نخبگان برای استفاده از سکوهای داخلی پیام رسان اینترنتی می‌تواند بستر رفع نیازهای ما را فراهم کند،گفت: بسیج در حماییت از کسب و کارهای اینترنتی نقش تصدی گری ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در حاشیه دیدار یا مدیر عامل همراه اول، گفت: یکی از کارهای بسیج اصناف، حمایت از کسب و کارها در همه مقاطع است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که اخیراً در کشور با توطئه‌های خارجی اتفاق افتاد و محدودیت اینترنت و فیلتر شدن تعدادی از رسانه‌های خارجی که در اغتشاشات اخیرنقش داشتند، بعضی از کسب و کارها با مشکل مواحه و تعطیل شدند یا به حداقل فروش رسیدند و بسیج اصناف بر خود لازم دید تا این موضوع را پیگیری کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف تأکید کرد: جلسات زیادی را با فعالان اقتصادی در حوزه کسب و کار اینترنتی برگزار کردیم و دیدارهای با مدیر عامل شرکت همراه اول و روبیکا داشتیم و موضوعات زیادی در این راستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن پور تأکید کرد: مقرر شد تا با حمایت مجموعه‌های متولی این موضوع به نحو احسن مدیریت و به حضور کسب و کارها و جوانانی که در پروژه‌های اینترنتی مشغول بودند در سکوهای ایرانی فراهم شود تا بتوانند در این سکوها فروشگاه ایجاد کنند و فروش خود را داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه درصدد هستیم از طریق ارتباط گیری با مجموعه‌های کسب و کارهای اینترنتی، با کمک اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، این موضوع را پیگیری کنیم، تصریح کرد:برخی مزیت‌ها برای کسب و کارها در سکوهای اینترنتی قائل شدند.

حسن پور افرود: با همکاری سایر مجموعه‌ها مثل باسلام و گروه های فعال در حوزه کسب و کار اینترنتی فعال، بتوانیم این جوانان شاغل را به سکوهای داخلی دعوت کنیم تا رونق از دست رفته را برگردانیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با تأکید براینکه چاره ای نداریم در همه موضوعات روی پای خودمان بایستیم، اضافه کرد: همانطور که نیاز به امنیت غذایی و نظامی داریم، نیاز به امنیت در حوزه کسب و کار هم داریم.

حسن پور با اشاره به اینکه اگر متکی به سکوها و پیام رسان های خارجی باشیم، در مقاطع حساس و حیاتی آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند، گفت: اعتماد به دانشمندان و نخبگان برای استفاده از سکوهای داخلی پیام رسان اینترنتی، که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در بحث نگاه ویژه به نخبگان هم است، نخبگان می‌توانند بستر رفع نیازهای ما را فراهم کنند، ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد باشیم بسیاری از دوستان در این پیام رسان ها فعال باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه سازمان بسیج اصناف نیز در این رابطه هم در خدمت دوستان است، تصریح کرد: از طریق ارتباط گیری با اتحادیه مربوطه و بسیج اصناف، خود را معرفی کنند  تا ما بحث تبلیغات و ارتباط گیری این عزیزان را با مشتریان و فروشندگان را انجام دهیم.

حسن پور اظهار داشت:کار ما در بسیج هدایت، حمایت و نظارت است و قصد تصدی گری نداریم و با پشتیبانی بخش خصوصی مخصوصاً اتحادیه های صنفی، اسنپ، با سلام و دیجی کالا و سایر سگوهای فروش ایرانی این کار را انجام می‌دهیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.