شناسه : 72581
امروز پنجشنبه 1401/06/03 - 07:57
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس بسیج اصناف کشور در ساری:

اشتغالزایی ۱۷ هزار بسیجی تا پایان امسال در کشور

حسن پور وظیفه بسیج اصناف را بازارسازی برای تولیدات بخصوص در بخش خانگی دانست و عنوان کرد: مازندران برای تولید مشاغل خانگی ظرفیت بالایی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، رییس بسیج اصناف کشور صبح امروز در همایش روز بسیج اصناف و سالگرد شهید مهدی عراقی در ساری، ماموریت بسیج را حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع تولیدی برشمرد و گفت:تاکنون ۱۰ هزار شغل بصورت استاد شاگردی ایجاد شده است.


حسن پور از بازگردانی برخی از صنایع تولیدی به چرخه تولید کشورو حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از توان نیرو‌های بسیجی خبر داد و افزود: در بخش اشتغال خانگی هم بسیجیان بصورت جهادی فعالیت می‌کنند.


وی وظیفه بسیج اصناف را بازارسازی برای تولیدات بخصوص در بخش خانگی دانست و گفت:مازندران برای تولید مشاغل خانگی ظرفیت بالایی دارد.


رییس بسیج اصناف کشور از شروع ارتباط تجاری بسیج اصناف در سطح بین الملل خبر داد و افزود: با کشور‌های سوریه و روسیه تعاملات رابرای بازار سازی محصولات تولیدی آغاز کردیم.


فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این همایش با اشاره به حماسه آفرینی اصناف در وقوع انقلاب اسلامی و زمان دفاع مقدس گفت: راه ثبات، امنیت و آرامش در جامعه پرداختن به اوضاع کسبه و بازاریان است.


سردار مسلمی توجه به جایگاه سیاسی اجتماعی حوزه اصناف در بخش اقتصادی به واسطه ارتباط مستقیم آنان با مردم را بسیار مهم دانست و افزود: اعتماد اجتماعی از بازار و اصناف نشأت می‌گیرد و هرچه بتوانیم برنامه ریزی هوشمندانه تری در حوزه کسبه و اصناف داشته باشیم، می‌توانیم سرمایه اجتماعی را تحکم بخشیده و به اقتصاد مطلوب برسیم.


او وجود قوانین متناقض در بخش اقتصادی کشور را موجب به وجود آمدن مشکلات برای این صنف برشمرد و خواستار توجه بیشتر و رفع مشکلات اصناف شد.


رییس هیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور نیز با اشاره به همراهی بسیج با مردم و دولت گفت: از سه سال پیش تاکنون بسیج فعالان اقتصادی و اصناف توانسته در ابعاد مختلف مانند تهیه ماسک، دستگاه تنفسی و لوازم خانگی همراهی خوبی با مردم و دولت داشته باشد.


بادامچیان از استانی شدن وظایف بسیج اصناف خبر داد و افزود: بزودی با برنامه ریزی‌های انجام شده مسائل اقتصادی هر استان بصورت جداگانه حل می‌شود.


در این مراسم از فعالان و برگزیدگان سازمان بسیج اصناف قدردانی شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.