شناسه : 72529
امروز چهارشنبه 1401/03/04 - 22:57
نویسنده : mohammad rezaeian

منتخبین اولین پویش مردمی ایهاالکریم معرفی شدند

اولین پویش مردمی ایهاالکریم در کارگروه طراحی رویدادهای فرهنگی موسسه محبوب هفت آسمان و به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و در روز دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ با برگزاری آیین اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، اولین پویش مردمی ایهاالکریم در کارگروه طراحی رویدادهای فرهنگی موسسه محبوب هفت آسمان و به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و در روز دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ با برگزاری آیین اختتامیه به پایان رسید.
در این پویش مردم ساکن منطقه ۱۱ تهران ، در ابتدا مشخصات کاسب خوش انصاف محله ی خود را با یک عکس و یک روایت کوتاه از کرامت ایشان ، به آدرس ستاد برگزاری پویش در نرم افزارهای پیام رسان از سال نمودند که طی این فرایند ۱۰ روزه ، مشخصات نزدیک به ۷۰۰ نفر از کاسبین خوش انصاف منطقه ارسال شد.
پس از استقبال بی نظیر عموم مردم در اولین بار از برگزاری این رویداد،تعداد ۷۰ نفر از مجموع مشخصات ارسالی که به بیشترین دفعات معرفی شده بودند ،انتخاب و با بررسی بیشتر ، تعداد ۲۰ نفر از این عزیزان در صفحات مجازی معرفی شدند.
در این مرحله مردم قدرشناس محلات منطقه ۱۱ تهران بار دیگر با حضور در صفحات مجازی و انتخاب برترین گزینه از ۲۰ نفر منتخب از طریق پسندیدن پست مربوط به کاسب مورد نظرشان و همچنین ارسال نام ایشان به شماره پیامکی پویش تا پایان اردیبهشت ماه ، ده نفر برتر را به ستاد برگزاری پویش معرفی نمودند.
در ایستگاه پایانی پویش، آیین اختتامیه اولین دوره در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر در خیابان ولیعصر در تاریخ دوم خرداد ماه ۱۴۰۱،با حضور مسوولین منطقه ای،استانی و کشوری همچون جناب آقای دکتر حسن پور رییس بسیج اصناف کشور و جناب آقای سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران و همچنین نمایندگان اصناف و عموم مردم ، برگزار شد.
در ابتدا شهردار منطقه ۱۱ با تشریح اهداف و فرآیند برگزاری پویش،از حضور پرشور عموم مردم قدردانی و به اهتمام بر ادامه ی این پویش به صورت مستمر اشاره نمودند.
پس از آن ، آیین تکریم سه خانواده شهید،جانباز و سه کاسب نیکوکار که همه از شاخصین منطقه بودند ، به صورت ویژه  و با هدف تعریف الگوی ارزشمند کرامت با اهدای یادبود از طرف ستاد برگزاری پویش برگزار و با تکریم و تقدیر ویژه مسوولین و حضار از ایشان همراه شد.
در پایان ، آیین تکریم و اهدای تندیس ایهاالکریم به ده نفر از منتخبین با حضور جناب آقای دکتر حسن پور،رییس بسیج اصناف کشور ، جناب آقای سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران و حجت الاسلام اداوی ، برگزار و از این کاسبان خوش انصاف منتخب مردم تجلیل شد.

منتخبین اولین پویش مردمی ایهاالکریم 

جناب آقای مرتضی وهدانی محله ی شیخ هادی،  جناب آقای هاشم عباسی محله ی جمهوری،  جناب آقای سید حسین نصراللهی محله ی حر،  سرکار خانم لیلا صراف محله ی آگاهی،  جناب آقای علی کلاته محله ی مخصوص،  جناب آقای غلامرضا اکبری محله ی آگاهی،  جناب آقای سید هاشم جهرمی محله ی فروزش،  جناب آقای علی اکبر قدیانی محله ی انقلاب،  جناب آقای مجید گوهری محله ی آگاهی،  جناب آقای فرزاد گلمحمدی محله ی عباسی بودند.

۱234

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.