شناسه : 72503
امروز یکشنبه 1401/02/18 - 21:41
نویسنده : mohammad rezaeian
باحضور اعضا کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف کشور؛

جلسه کارگروه نساجی و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد

دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها ، کار بسیج را هم‌افزایی بین مجموعه هایی دانستند که ممکن است بدلیل تضاد منافع زیر یک پرچم جمع نشوند، با شعار هدایت، حمایت و نظارت ذیل بسیج جمع نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، کارگروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف کشور در راستای حل مشکلات پیش آمده برای صنعت و صنف نساجی، جلسه ای مشترک با حضور دکتر حسن پور،  دکتر شجاعی رئیس کارگروه، برادر موسوی دبیر کارگروه در محل دفتر سرکار خانم محرابی مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت برگزار نمود.

در این جلسه که با حضور رئیس وتعدادی از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران، اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران  و تنی چند از تولید کنندگان این صنعت برگزار گردید پیرامون مسائل پیش آمده در سال اخیر ازجمله عرضه محصولات نساجی در بورس، 9% ارزش افزوده واردات پنبه، بلاتکلیفی تعرفه های گمرکی و چگونگی تامین نخ مورد نیاز واحد های تولیدی بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
در ادامه دکتر حسن پور با تذکر این مطلب که ما بدنبال موازی کاری نیستیم، به تشریح شرایط حاکم بر صنعت وصنف نساجی و پوشاک پرداختند وبا اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها ، کار بسیج را هم‌افزایی بین مجموعه هایی دانستند که ممکن است بدلیل تضاد منافع زیر یک پرچم جمع نشوند، با شعار هدایت، حمایت و نظارت ذیل  بسیج جمع نماید.
 با موافقت طرفین مقرر گردید‌‌ دفترنساجی و پوشاک وزارت صمت با هم افزایی کارگروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف برای حل مسائل پیش روی این صنعت به فوریت اقدام نمایند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.