شناسه : 72492
امروز پنجشنبه 1401/01/18 - 13:48
نویسنده : mohammad rezaeian

دیدار نوروزی از خانواده شهید رضا عباسی شهید شاخص سازمان بسیج اصناف کشور

دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به همراه مدیران سازمان بسیج اصناف از خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به همراه مدیران سازمان بسیج اصناف از خانواده شهید شاخص 1401  بسیج اصناف شهید رضا عباسی دیدار کردند.

دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در دیدار نوروزی از خانواده شهید بیان کردند: امسال بسیج اصناف کشور سر سفره شهید عباسی مهمان هستند و توفیق داریم فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را با ویژگیهای این شهید بزرگوار در کشور ترویج کنیم.

شهید شاخص


در ادامه همسر شهید رضا عباسی در مورد اعزام شهید به سوریه اینگونه بیان کرد: شهید برای اعزام به سوریه دو سال از طریق بسیج پیگیر بودند و پس از موافقت با گذراندن 6 ماه آموزش به سوریه اعزام شد.
وی افزود: شهید رضا عباسی  در مغازه مکانیکی خود نماز اول وقت را بجا می آورد و همیشه قرآن تلاوت می کرد و حتی آثار دست ایشان روی قرآن مشخص است.


برادر همسر شهید در پایان افزود: شهید مردم دار بود و در مسیر مشهد اگر خودرویی کنار جاده ایستاده بود و مشکل خودرویی پیدا کرده بود، بدون دریافت هزینه خودرو را تعمیر می کرد.

شهید شاخص

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.