شناسه : 72441
امروز سه شنبه 1400/11/12 - 00:00
نویسنده : mohammad rezaeian
وَإِن تَعُدُّوا نِعْمَةَ اللَّهِ لَا تُحْصُوهَ

بیانیه بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی به مناسبت دهه مبارکه فجر

یکی از اعجاز و قدرت نمایی های خالق هستی، انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،  هر از چندگاهی دست قدرت الهی با برهم زدن تدابیر بشری، ضمن تذکر عجز بشر؛ انسانها را هوشیار می کند که اراده او بر هر چیز برتر است. یک روز با سرد کردن آتش برای حضرت ابراهیم و یک‌روز با شکست فرعونیان و امروز نیز با حضور ویروسی ذره ای برتری اراده خود را نشان می دهد.
 یکی از اعجاز و قدرت نمایی های خالق هستی، انقلاب اسلامی ایران است. شاه با ادعای جزیره ثبات پوشالی، در حالی که شرق و غرب از آن بهره کشی می کردند، ادعای ژاندارمی منطقه را داشت.
 اما در فرصت زمانی اندک با همت مردانی که در راه دین خود، سر از پا نمی‌شناختند؛ ورق برگشت.
 با قدرت الهی نظامی پایه ریزی شد، که مانند نهال اصل اسلام در هنگام ظهور، به سرعت رشد کرده و باعث خیرگی چشمان ناظران در جهان گردید.
 با عنایت الهی کشوری که مستعمره جهان خواران محسوب می گردید؛ امروز در بسیاری از امور سرآمد، صاحب منطق و قدرت است.
 در این مسیر الهی فعالان اقتصادی همواره در صدد انجام وظیفه خود بوده و تاکنون نیز با تمام خلوص در خدمت اعتلای نام کشور و جلب رضایت الهی هستند.
 در ابتدای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی اقتصادیون متدین، نگران معیشت و راحت زندگی عامه جامعه بودند، امروز هم که کشور با تحریم های ظالمانه مواجه هست، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ایجاد اشتغال بیشتر در فراهم نمودن مسیر افزایش تولید وظیفه خود را انجام دهند؛ هرچند در این مسیر با کارشکنی عوامل نفوذی دشمن و بی تدبیری برخی مسئولان ناآشنا به واقعیت‌های اقتصادی جامعه مواجه هستند.
 اگر بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ توجه لازم و کامل به نظرات کارشناسانه بخش خصوصی می‌شد، شرایط کشور چنین نبود و حتماً بیش از این رشد، تعالی و امنیت برای این سرزمین دیرین فراهم می گردید.
 گفتنی های لازم و ضروری در اقتصاد را رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند؛ اما وظیفه ما افسران جنگ اقتصادی تبیین راهکارهای سربلندی کشور و حرکت جهادگونه ای است، که ناظر به نقاط تحرک و حمله دشمن است.
با خون شهیدان پیمان می بندیم که با حرکتی سخت کوشانه و ایجاد شرایط اشتغال پایدار در اقتصاد کشور، همچنین با افزایش تولید؛ در پی فتح بازارهای جدید و افزایش حضور در بازارهای گذشته باشیم.
 امیدواریم مسئولان در سه قوه از این شور و اشتیاق بخش خصوصی حداکثر بهره را برده و از مشاوره با افسران جنگ اقتصادی کوتاهی نکنند.
 بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.