شناسه : 72438
امروز یکشنبه 1400/11/10 - 08:59
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور :

لزوم حمایت دولت و هم‌افزایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم

رییس سازمان بسیج اصناف کشور بر لزوم حمایت دولت و هم‌افزایی تولیدکنندگان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در شهرستان‌ها برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود: با اجرای سیاستهای صادقانه دولت مردمی سیزدهم هر چه سریعتر شاهد گره‌گشایی اقتصادی خصوصا در سفره مردم شریف ایران باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در راستای آسیب‌شناسی از مشکلات چرخه تولید تا توزیع در قالب بازدید میدانی از شرکت‌های تولیدی، صبح امروز با حضور منصور عالی‌پور رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از شرکت تولیدی گلستان بازدید نمود.

رییس سازمان بسیج اصناف، فعالان اقتصادی و بازاریان کشور در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همراهی بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان و اصناف کشور در شرایط خطیر اقتصادی و تحریم های ظالمانه، افزود: هدف بسیج اصناف از ورود جدی به حوزه نظارت بر بازار در کنار و همراه دولت، احصای سریع موانع پیش‌روی تولیدکنندگان و موارد ضعف در چرخه توزیع است و در این راستا بدون اغماض مشکلات  و موانع احصا شده در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح و بررسی می شود.

دکتر حسن پور همچنین بر لزوم حمایت دولت و هم‌افزایی تولیدکنندگان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در شهرستان‌ها برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود، با اجرای سیاستهای صادقانه دولت مردمی سیزدهم هر چه سریعتر شاهد گره‌گشایی اقتصادی خصوصا در سفره مردم شریف ایران باشیم. وی همچنین بر حمایت از واحدهای صنفی که به صورت مویرگی در خدمت مردم هستند، تاکید نمود.

گلستانگلستان۲

منصور عالی‌پور رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در این جلسه از شفافیت مالی مکانیزه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عنوان حُسن نیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مردم و دولت عنوان کرد و افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره در کنار سایر صنوف سراسر کشور با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و توزیع به موقع کالا به مردم و همراهی با سیاستهای دولت پیش قدم بوده و هستند.

وی در این جلسه  از خدمات ارزشمند معنوی مرحوم گرامی یزدی بنیانگذار مجموعه تقدیر گردید و گزارشی از روند فعالیت‌ها و موانع پیش روی تولید توسط سید علی گرامی مدیرعامل شرکت ارایه شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.