شناسه : 72257
امروز چهارشنبه 1400/05/06 - 15:03
نویسنده : mohammad rezaeian
پویش #فقط_به_عشق_علی

تقدیر رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از همکاری اصناف در پویش فقط به عشق علی

بخش عمده این پویش با حضور اصناف و بازاریان کشور است که امسال با همکاری اتاق اصناف ایران جمع کثیری از کسبه و واحدهای صنفی به این پویش پیوستند و شاهد گسترش همکاری های صنوف در این پویش بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،رئیس سازمان بسیج اصناف کشور طی مراسمی از زحمات کسبه و اصناف در همراهی با هرچه بهتر برگزار شدن پویش فقط به عشق علی تقدیر و تشکر کرد.

غلامرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران بیان کرد: پویش فقط به عشق علی چندین سال است که برگزار می شود و بخش عمده این پویش با حضور اصناف و بازاریان کشور است که امسال با همکاری اتاق اصناف ایران جمع کثیری از کسبه و واحدهای صنفی به این پویش پیوستند و شاهد گسترش همکاری های صنوف در این پویش بودیم.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای پویش فقط به عشق علی گره گشایی از مستمندان با همکاری همه نهاد‌ها و بخصوص اصناف در دهه مبارک امامت و ولایت است و باید تلاش کنیم تا هدف واقعی غدیر فراموش نشود و هر سال بتوانیم این مراسم را باشکوه تر برگزار کنیم.

در ادامه مسعود امرالهی دبیرپویش فقط به عشق علی ( ع ) در اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه عید غدیر خم به‌نوعی بزرگ‌ترین عید مذهبی شیعیان است؛ اظهار کرد: هدف از اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی(ع)» ترویج فرهنگ نیکوکاری، کمک رسانی و ایجاد ارتباط و وحدت بیشتر مردم در سطح جامعه است.

امرالهی تصریح کرد: در این پویش شاهد برگزاری جشنواره های تخفیفی از سوی واحدهای صنفی،احسان علوی، استمرار کمک های مومنانه و نذر غدیر در سراسر کشور بودیم که به پاس قدردانی از زحمات کسبه امروز از برخی از واحدهای صنفی در مسجد صفای تهران تقدیر صورت گرفت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.