شناسه : 438
امروز جمعه 1393/01/22 - 16:41
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف و بازار/ 41

نشست توجیهی کنگره برگزار شد/ مسئولان استانی مشابه این نشست را برگزار کنند

نشست توجیهی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، روز 20 فروردین‌ماه برگزار شد و در آن از مسئولان استانی خواسته شد که مشابه چنین نشستی را در مراکز استان‌ها برگزار کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، نشست توجیهی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، بعد از ظهر چهارشنبه، 20 فروردین‌ماه، با حضور رؤسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها، مسئولان سازمان بسیج اصناف استان‌ها و برخی از اعضای شورای همفکری  بسیج اصناف برگزار شد.

در این نشست که در سالن همایش‌های اتاق اصناف ایران برگزار می‌شد، رئیس اتاق اصناف ایران، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور و مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف به ایراد سخن پرداختند.

به گفته رئیس اتاق اصناف ایران و مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و به منظور کیفی برگزار شدن این نشست، تصمیم گرفته شده که نشست در سطح رؤسای اتاق‌های اصناف استان‌ها و مسئولان بسیج اصناف استان‌ها برگزار شود و پس از آن، مسئولان مراکز استان‌ها به نوبه خود چنین نشستی را برای مسئولان شهرستان‌ها در مرکز استان برگزار کنند.

در حاشیه این نشست، نمایشگاهی نیز از تیشرت‌هایی با طرح‌های چاپ‌شده گروه «بادبان 128» برگزار شد.

گروه بادبان 128، تعدادی از دانشجویان جوان و خوش‌ذوق رشته گرافیک هستند که در زمینه تولید طرح‌های ایرانی- اسلامی پوشاک فعالیت می‌کنند.

در طرح‌های ارائه شده بر روی تیشرت‌ها چند طرح جدید مربوط به جام جهانی نیز به چشم می‌خورد.

این نشست توجیهی دو ساعت به طول انجامید.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری اجلاسیه، 8 یادواره برای شهدای اصناف به تفکیک صنف‌ها در 8 مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.