شناسه : 414
امروز چهارشنبه 1392/11/16 - 13:26
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف/ 17

قرارداد تألیف کتاب‌های تهران بسته شد

پس از برگزاری جلسه با مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، قرارداد تألیف 8 کتاب شهدای شاخص تهران برای کنگره ملی شهدای اصناف بسته شد.

 

کرامت مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد: برای تألیف 8 کتاب شهدای شاخص تهران برای کنگره ملی شهدای اصناف قرارداد بسته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف و جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، دو هفته پیش در این زمینه با مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جلسه داشتند.

گفتنی است مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف، پیش از این خبر داده بود که کتاب «آب‌دهنده» از سری کتاب‌های کنگره به مرحله چاپ رسیده است و 6 کتاب که قبلاً با هماهنگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج اصناف کشور چاپ شده بود برای کنگره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، کتاب‌های حاجی صلواتی، عباس دست‌طلا، لشکر آچار‌به‌دست، یاور صادق، سرای سلیمان خان و رضا خوردو، 6 کتابی هستند که در کنگره از آن‌ها استفاده خواهد شد.

پیشتر، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور از تألیف بیش از 40 عنوان کتاب و ساخت حدود 400 دقیقه مستند برای کنگره ملی شهدای اصناف خبر داده بود و مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف نیز گفته بود که تألیف کتاب و تهیه مستند برای کنگره تا اول تیرماه 93 باید به اتمام برسد.

گفتنی است دبیرخانه کنگره ملی شهدای اصناف، اواخر آذرماه رسماً کار خود را آغاز کرد و قرار است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف، شهریورماه 93 برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.