شناسه : 1932
امروز دوشنبه 1392/06/25 - 12:29
نویسنده : مدیر فنی
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در همایش بندرعباس:

اصناف از اجناس ایرانی حمایت کنند

غلامرضا حسن پور اشکذری در همایش اصناف و بازاریان بندرعباس که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه بندرعباس یکی از مرزهای ورود قاچاق به کشور است اظهار داشت که اصناف در راستای تجلی بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باید از اجناس ایرانی حمایت کنند.

به گزارش سازمان بسیج اصناف، در آستانه هفته دفاع مقدس، همایش اصناف و بازاریان بندرعباس امروز (دوشنبه) با حضور خانواده‌‌های شهدای اصناف و رؤسای مجامع صنفی و رؤسای اتحادیه‌ها از ساعت 9 تا 11:30 برگزار شد.

در این مراسم، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) طی سخنانی ضمن تشکر از اصناف، مهمترین رسالت را در بازار، امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی با اشاره به اینکه مناسب است کسبه در این زمینه تابلوها یا پلاکاردهایی در مغازه‌های خود نصب کنند، بر امر به معروف از طریق فضاسازی و فرهنگسازی تأکید کرد.

در ادامه این مراسم، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در جمع کسبه بندرعباس و در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، بر آموزش فقه بازار و برگزاری نماز اول وقت در بازار تأکید کرد.

غلامرضا حسن‌پور اشکذری، جذب و آموزش، به‌خصوص جذب و آموزش جوانان را از دیگر توقعات سازمان بسیج اصناف کشور از بسیج اصناف استان دانست.

وی با اشاره به اینکه بندرعباس یکی از مرزهای ورود قاچاق به کشور است اظهار داشت که اصناف در راستای تجلی بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باید از اجناس ایرانی حمایت کنند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه با تأکید بر اینکه به بیگانه‌ها نمی‌شود اعتماد و اتکا کرد تصریح کرد: اقتصاد باید درون‌زا شود.

سخنرانی مسئول بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع)،  مداحی یونس حبیبی و تجلیل از بسیجیان نمونه اصناف و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.