شناسه : 1807
امروز یکشنبه 1393/06/30 - 14:31
نویسنده : مدیر فنی
مسئول موفق‌ترین قشر سپاه در استان قم:

مدیریت و پشتیبانی سازمان بسیج اصناف کشور خوب است/ مبارزه با ماهواره، نقطه تمرکز بسیج اصناف قم

بسیج اصناف استان قم به عنوان موفق‌ترین قشر سپاه در این استان برگزیده شد.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، دلیل این موفقیت را پشتکار و توکل به خدا عنوان کرد.

از نظر ابوالقاسم زینی‌وند که تنها 9 ماه است مسئولیت سازمان بسیج اصناف استان قم را بر عهده گرفته به انجام رساندن برنامه‌های ابلاغی سپاه با همتی مضاعف راز موفقیت این قشر بسیج در این استان بوده است.

 مسئول تازه نفس سازمان بسیج اصناف استان قم تأکید بر برگزاری پربار حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و پیگیری امور شورای امر به معروف و نهی از منکر را از فعالیت‌های سازمان متبوعش در 9 ماه گذشته برشمرد و بر موضوع دجالواره به عنوان یکی از مهمترین موضوعاتی که در دستور کار بسیج اصناف استان قم قرار دارد تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سازمان بسیج اصناف قم در موضوع دجالواره درگیر شده‌اند، برگزاری همایش‌های دجالواره برای بسیجیان و خانواده‌هایشان در زمینه آشنایی با مضرات ماهواره، تهیه و توزیع نشریه و لوح فشرده را از فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف قم در زمینه مبارزه با ماهواره عنوان کرد.

زینی‌وند افزود: بیشتر بحث حلقه‌های صالحین را به موضوع دجالواره اختصاص داده‌ایم.

وی همچنین برپایی نماز اول وقت در بازار، آموزش فقه بازار، مبارزه با ربا و تقویت نماز جماعت در پاساژها را از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف قم در 9 ماه گذشته برشمرد.

یادواره کشوری شهدای نانوا یکی دیگر از فعالیت‌های درخشان سازمان بسیج اصناف قم است که به گفته مسئول این سازمان 2 ماه نقطه تمرکز بسیج اصناف قم بوده است.

زینی‌وند ضمن یادآوری پشتیبانی سازمان بسیج اصناف کشور از سازمان بسیج اصناف قم در یادواره کشوری شهدای صنف نانوایان، مدیریت و پشتیبانی سازمان بسیج اصناف کشور را مثبت ارزیابی کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف قم در پایان با بیان اینکه ما باید بازار را به سمت بازار اسلامی پیش ببریم، دانستن احکام فقه بازار را از مهمترین شاخصه‌های بازار اسلامی دانست و درباره میزان انطباق بازار قم با این شاخصه گفت: با توجه به وجود حوزه علمیه در قم الحمدلله در این زمینه‌ها قم پیش‌قدم است.

وی بازگویی مسائل فقهی کسب و کار بین نمازهای جماعت توسط روحانیون مساجد قم را نیز در نزدیکی بازار این شهر به این شاخصه مهم، مؤثر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.