شناسه : 1183
امروز چهارشنبه 1392/07/10 - 19:04
نویسنده : مدیر فنی
سرهنگ کریمی:

ما بسیج را بازویی قوی برای اصناف می‌دانیم

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران، بسیج را بازوی قوی اصناف توصیف کرد.

به گزارش سازمان بسیج اصناف کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه اسلامی اصناف و بازار، روز دوشنبه (8 مهر) سرهنگ محمدابراهیم کریمی در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران گفت: در راستاي سخن حضرت امام (ره) كه اصناف را بازوان ستبر انقلاب ناميدند، ما هم بسيج را بازويی قوي براي اصناف مي‌دانيم و براي دفاع از حقوق به‌حق اصناف در حال كوشش و تلاش هستيم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: بايد در اين هفته به جاي خاطره‌گويي، به زندگي شهدا بپردازيم كه چگونه اين راه را انتخاب كردند و به سر منزل مقصود رسيدند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه بين دين و ولايت هيچ فاصله و گسستي وجود ندارد و براي حمايت از دين و ولايت ابعاد مختلفي وجود دارد گفت: در مواقعي شرايطي به وجود مي‌آيد كه جامعه اسلامي براي حمايت نياز به جهاد مالي دارد. افتخاري كه براي اصناف تا ابد در ذهن مردم مي‌ماند اين است كه در طول 8 سال دفاع مقدس، مايحتاج جبهه‌ها را حتي‌المقدور تأمين نمودند و كاروان‌هاي بسيار زيادي برای کمک و پشتیبانی، روانه جبهه‌ها کردند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اگر تمامي كشور روي مشتركات اصلي دست بگذاريم و حول محور ولايت حركت کنیم، مطمئن باشيد هيچ مشكلی نخواهيم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.