شناسه : 1122
امروز شنبه 1392/11/12 - 17:29
نویسنده : مدیر فنی
فرمانده سپاه استان البرز:

نظام ما در جهان، اثرگذار و تعیین‌کننده است/ با حمایت ایران، در سوریه صحنه‌ای متفاوت رقم خورده است

فرمانده سپاه استان البرز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه، خیرین و پیشکسوتان اصناف سراسر کشور، گفت: نظام ما در جهان کنونی کاملاً اثرگذار و تعیین‌کننده است و انقلاب ما جایش را در کشورهای منطقه و جهان باز کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، سردار حسینی مطلق، روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه، در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه، خیرین و پیشکسوتان اصناف سراسر کشور که به همت سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد با بیان اینکه بعد از 35 سال احساس می‌کنیم همچنان در زمان پیروزی انقلاب قرار داریم، اظهار داشت: این انقلاب بر پایه‌های دین استوار است و تا زمانی که از این محور دور نشده‌ایم، قطعاً انقلاب برای ما تازه و زنده باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: نظام ما در جهان کنونی کاملاً اثرگذار و تعیین‌کننده است و انقلاب ما جایش را در کشورهای منطقه و جهان باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در صدر اسلام، پس از پیامبر، از سه عنصر لازم برای برپایی انقلاب، عنصر دین و رهبری وجود داشت اما مردم همراهی نکردند، گفت: در انقلاب ما عنصر اسلام دوباره ایفای نقش کرد و رهبری هم بعد از معصومین در حد اعلی دوباره ظاهر شد و مردم هم مردانه به میدان آمدند.

سردار حسینی مطلق در ادامه با بیان اینکه گروه‌های مختلف، سرنوشتان با انقلاب گره خورد، به نقش روحانیون، دانشگاهیان و اصناف در انقلاب اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هنوز کسی در دنیا به یاد ندارد که بگویند آمریکا در مسأله‌ای بر ایران پیروز شد، دلیل این امر را وجود یک رهبر الهی دانست.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان تأکید کرد که با حمایت جمهوری اسلامی ایران، هرچند این حمایت نظامی نیست، در سوریه صحنه‌ای متفاوت با افغانستان و عراق، رقم خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.