شناسه : 1057
امروز یکشنبه 1393/01/17 - 22:04
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف و بازار/ 35

زمان برگزاری 8 یادواره شهدای اصناف اعلام شد

در جلسه هماهنگی امور کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، زمان برگزاری هر یک از 8 یادواره شهدای اصناف مشخص شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، پیش از ظهر یکشنبه، 17 فروردین‌ماه، در جلسه هماهنگی امور کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، زمان برگزاری هر یک از 8 یادواره شهدای اصناف اعلام شد.

بر اساس این گزارش، اولین یادواره که مصادف خواهد بود با سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 93، یادواره شهدای صنف طلا و جواهر است که در روز 28 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

دومین یادواره برای گرامیداشت شهدای صنوف ساختمانی است که در سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در 11 خردادماه در خوزستان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای خیاط و پوشاک، سومین حلقه از این زنجیره مبارک است که در روز 26 خردادماه مصادف با سالروز شهادت شهید امانی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 91، در مرکز استان فارس برگزار می‌شود.

پس از آن در روز سوم تیرماه، یادواره شهدای صنف آرایشگران در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

یادواره شهدای صنف نانوایان در روز 22 تیرماه، زادروز کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در قم برگزار می‌شود.

یادواره شهدای صنوف غذایی در 13 مردادماه در گیلان، یادواره شهدای صنف آهنگران و تراشکاران و جوشکاران در 19 مردادماه در مرکز استان آذربایجان شرقی و یادواره صنوف خدمات خودرو در 26 مردادماه در اصفهان به ترتیب حلقه‌های بعدی این زنجیره خواهند بود.

بنا بر این گزارش، بر اساس یکی از ده محور طرح پیشنهادی سازمان بسیج اصناف کشور برای کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، صنوف برای برگزاری یادواره شهدای اصناف به 8 دسته کلی فوق تقسیم شده‌اند.

گفتنی است این یادواره‌ها تا پیش از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار پایان خواهد یافت و اجلاسیه نهایی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.