شناسه : 732
امروز سه شنبه 1393/02/02 - 16:12
نویسنده : مدیر فنی
احمدپور در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کش

ستاد کنگره را فعال کرده‌ایم/ نقشه راه برگزاری یادواره کشوری شهدا در تبریز مشخص شد

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ستاد کنگره در این استان فعال شده است از مشخص شدن نقشه راه برگزاری یادواره کشوری شهدای صنف آهنگران، تراشکاران و جوشکاران خبر داد.

 

رحیم احمدپور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ستاد یادواره شهدای اصناف استان آذربایجان شرقی فعال شده است گفت: هفته گذشته، جلسات اولیه را با حضور اتاق اصناف استان و معتمدان بازار برگزار کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی در عین حال افزود: در نظر داریم که ستاد یادواره شهدا را گسترده‌تر از این در نظر بگیریم و مسئولیت‌ها را به اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان بسپاریم.

وی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی را گزینه پیشنهادی سازمان بسیج اصناف استان برای ریاست ستاد کنگره دانست.

احمدپور در ادامه اظهار داشت: تقریباً نقشه راه برگزاری یادواره شهدا را مشخص کرده‌ایم.

گفتنی است یادواره شهدای صنف آهنگران و تراشکاران و جوشکاران که در روز 19 مردادماه در مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، از سلسله یادواره‌های 9 گانه کشوری بسیج اصناف است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در سال‌های گذشته حدود 10 یادواره شهدا در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

احمدپور که دو سال است مسئولیت بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی را بر عهده دارد، انتشار ماهانه خبرنامه اصناف و راه‌اندازی دو هیأت بازار را به عنوان برخی از فعالیت‌های سازمان متبوع خود نام برد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این هیأت‌ها شش ماه اول سال در امامزاده عون بن علی تبریز و شش ماه دوم سال در مسجد شهید مطهری بازار تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: هیأت دوم در اتاق اصناف استان تشکیل می‌شود.

به گفته احمدپور تقریباً 150 هزار واحد صنفی در استان آذربایجان شرقی مشغول فعالیت‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.