شناسه : 72855
امروز یکشنبه 1402/12/13 - 10:02
نویسنده : admin asnaf
سردار حسن پور در همایش جهاد تبیین در جمع اصناف، بازاریان؛

«همایش جهاد تبیین» با موضوع برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری

مردم رشید ایران در انتخابات به دعوت رهبرشان، شهدای عزیزشان، مستضعفان عالم از غزه تا یمن و از لبنان تا نیجریه لبیک خواهند گفت و نعره عدم شرکت توسط بایدن، نتانیاهو، رجوی، داعش و...را خفه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، سرتیپ دوم پاسدار دکتر غلامرضا حسن پور در این نشست که با حضور مسئولان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد، اعلام کرد: همه اقشار مختلف جامعه به ویژه خواص باید در برگزاری پرشور انتخابات بطور فعال مشارکت کنند.
وی با تعریف خواص در جامعه بیان کرد: خواص ، صرفا افراد سیاسی ، چهره های شناخته شده و یا افراد صاحب منصب نیستند. بلکه تمام کسانی که بدور از فضا سازی های صورت گرفته با فکر، شناخت و درایت در زمان لازم به وظایف خود عمل کنند ، جزء خواص جامعه محسوب می شوند.
به گفته وی با این تعریف حتی افرادی با یک شغل ساده نیز میتواند جزؤ خواص جامعه باشد که باید به وظایف خود در مواقع لزوم عمل کند.
دکتر حسن پور در ادامه اظهارداشت: حضور خواص در صحنه و آگاه سازی مردم از شرایط موجود می تواند نقش مهمی در افزایش حضور اقشار مختلف در انتخابات داشته باشند.
وی افزود: طبیعتا غفلت خواص از جایگاه و نقش خود نیز آسیب زا است. لذا همه باید در مسیر افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.
وی در ادامه بازاریان، اصناف  و فعالان اقتصادی کشور را به مشارکت در انتخابات و تلاش برای حضور مردم در این رویداد مهم دعوت کرد و اظهارداشت: اصناف و بازاریان به عنوان سفیران بخش اقتصادی کشور باید از ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ استفاده کنند.
به گفته وی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ به کارگیرند.
وی افزود: حضور ما در پای صندوق‌های رای به دشمنان این پیام را می‌دهد که پای نظام ایستاده‌ایم و برای این انقلاب شهید دادیم.
سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا حسن پور تصریح کرد: هر کس خواهان اقتدار کشور است باید در پای صندوق‌های رای حاضر شود و دیگران را نیز برای حضور حداکثری تشویق کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.