شناسه : 72838
امروز یکشنبه 1402/08/07 - 16:42
نویسنده : mohammad rezaeian
مسئول سازمان بسیج اصناف، تجا و فعالان اقتصادی کشور:

تلاش برای صادرات محصولات تولیدی تحت یک نشان تجاری/ «مقاومت» صهیونیست‌ها را وادار به زندگی در اردوگاه کرد

«حسن‌پور» با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه گفت: با وجود این جنایات، مردم غزه مقاومت می‌کنند و صهیونیست‌ها را وادار کردند که برای اولین بار در اردوگاه زندگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، سرهنگ غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز در نشست مشترک هیئت‌های اندیشه ورز بسیج اصناف و اتاق اصناف ایران، با اشاره به آیه ۴۱ سوره شوری اظهار داشت: کسی که به او ظلم شده و از خود دفاع کرده ایرادی به او نیست به عبارت دیگر کسی که مورد ظلم واقع شده این حق برای او وجود دارد تا از خود در برابر ظالم دفاع کند از این روی امروز ظالم‌تر و سرکش‌تر از رژیم صهیونیستی نداریم به همین جهت اقدام اخیر فلسطینی‌ها، اقدامی مشروع در جواب ستم‌هایی است صهیونیست‌ها طی سالیان متمادی علیه آن‌ها انجام دادند.

حسن‌پور افزود: بیش از ۷۰ سال است که اسرائیل به مردم فلسطین حمله می‌کند، ولی اکنون که آن‌ها در مقام پاسخ برآمدند، رسانه‌های بیگانه و دولتمردان حامی صهیونیست‌ها عنوان می‌کنند که چرا حماس عملیات طوفان الاقصی را اجرا کرده است؛ این اقدام اخیر فلسطینی‌ها همانند این است که وقتی خرمشهر را از اشغال ارتش متجاوز عراق آزاد کردیم، بگویند چرا عملیات آزادسازی این شهر را انجام دادید.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: صهیونیست‌ها از آنجایی که خیلی بزدل هستند و نمی‌توانند در جبهه زمینی اقدامی در برابر رزمندگان فلسطینی انجام دهند با دستور رئیس جمهور آمریکا به مردم مناطق مسکونی حملات هوایی بسیاری را انجام می دهند و در این رابطه از هیچ جنایتی هم کوتاهی نمی‌کنند که نمونه آن را در بمباران بیمارستان شهر غزه ملاحظه کردیم؛ ولی با این وجود مردم غزه مقاومت می‌کنند و صهیونیست‌ها را وادار می‌کنند برای اولین بار مجبور شوند در اردوگاه زندگی کنند.

وی در ادامه به توانمندسازی واحد‌های صنفی تولیدی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولیدی در کشور داریم که بعضا فعالیت آن‌ها با مشکلاتی مواجه است بر این اساس در پی آن هستیم تا این واحد‌ها را تحت عنوان یک نشان تجاری واحد، محصولاتشان را صادر کنیم؛ بسیج اصناف دارای ۶۰۰ هزار گروه جهادی تخصصی است که در پی آن هستیم این گروه‌ها را توسعه دهیم تا عده بیشتری از مردم مناطق‌محروم خدمات بی منت بسیجیان را دریافت کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، اضافه کرد: امسال در پی آن هستیم تا آموزش‌های فقه بازار را گسترش دهیم که در این رابطه دوره‌ای را برای مسئولان هیات مدیره اتاق‌های اصناف در قم خواهیم داشت. اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در بازار، حضور حداکثری انتخابات مجلس و تشکیل ستاد مشارکت حداکثری در اتحادیه‌ها و اصناف، نیز بخش دیگری از فعالیت‌هایی است‌که امسال توسط بسیج اصناف دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: بعضی‌ها که در بخش‌های اقتصادی فعالیت دارند سال گذشته برای آن دروغ بزرگ توییت می‌زدند، اما امروز درباره غزه می‌گویند سیاسی نیستیم؛ این عمل چنین افرادی یعنی اعتقادی به دفاع از مظلوم ندارند.

در ادامه این مراسم تفاهم نامه گسترش فقه بازار میان بسیج اصناف و اتاق اصناف کشور به امضا رسید.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.