شناسه : 72827
امروز دوشنبه 1402/07/10 - 09:28
نویسنده : mohammad rezaeian
از حضور در کلاس حضوری فقه بازار تا بازدید از چند کارخانه؛

سفر دکتر حسن پور به مشهد مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس، دکتر حسن پور مسئول بسیج اصناف؛بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مشهد مقدس سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، به مناسبت هفته دفاع مقدس، دکتر حسن پور مسئول بسیج اصناف؛بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مشهد مقدس سفر کرد.

بازدید دکتر حسن پور از آسایشگاه جانبازان مشهدمقدی به مناسبت هفته دفاع مقدس  

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئول بسیج اصناف؛بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، به همراه مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی ؛ ریاست اتاق اصناف مشهد مقدس
 و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی از محل آسایشگاه جانبازان  اعصاب و روان دفاع مقدس بازدید کرد.
 
حسن پور ضمن پاسداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی های این عزیزان در طول سالیان دفاع مقدس خاطرنشان نمود:همه مدیون جانفشانی  این عزیزان هستیم  و همیشه در کنار این عزیزان خواهیم بود.

در حاشیه این بازدید یک دستگاه تردمیل به ارزش یکصد هشتاد میلیون ریال توسط مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی اهدا گردید و با توجه به درخواست جانبازان عزیز برای زیارت عتبات عالیات در عراق، مقرر شد برنامه وهزینه های سفر برای ۵۰ نفر توسط مسولین آسایشگاه به بسیج اصناف ارائه شود.

1

حضور دکتر حسن پور در دوره آموزش حضوری اتاق اصناف مشهد

درجلسه رییس اتاق اصناف مشهد با دکتر حسن پور مقرر شد،تمام کلاسهای فقه بازار به مدت ۶ ساعت از هفته آینده کاملا به صورت حضوری با همکاری بسیج اصناف برگزار شود.

1


دیدار دکتر حسن پور از خانواده شهید والا مقام علیرضا عباس زاده از شهدای اصناف شهرستان تربت حیدریه

دیدار امشب دکتر حسن پور از خانواده شهید والا مقام علیرضا عباس زاده از شهدای اصناف شهرستان تربت حیدریه وتجلیل از والدین محترم این شهید گرانقدر

شهید عباس زاده که  جوشکار بود، علی رغم اینکه تازه داماد بود به ندای امام لبیک گفت و درجبهه های حق علیه باطل به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

1

دیدار دکتر حسن پور و  مهندس توکلی زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی مشهد

در این دیدار که صبح امروز در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، دکتر حسن پور ضمن تبریک به مهندس توکلی زاده هدف از راه اندازی بسیج در اتاقها را تسهیل گری و مانع زدایی از راه تجارت و تولید کشور دانست.

دکتر توکلی زاده ضمن استقبال از برنامه های بسیج بر انجام پروژه های مشترک بین بسیج واتاق تاکید نمود و برای احیای صادرات فرش دستباف اعلام آمادگی کرد.

در این نشست که در آخرین روز هفته دفاع مقدس و اولین روز هفته وحدت برگزار شد، مهندس کبیر دبیر اتاق نیز حضور داشت وبرادر خیاط برای دوره جدید مجددا به عنوان مسول بسیج اتاق بازرگانی مشهد معرفی گردید.

1

بازدید دکتر حسن پور از شرکت تولیدی کیسه ستاره طاها

در ادمه سفر استانی، دکتر حسن پور با حضور در شهرک صنعتی بینالود از واحد تولیدی کیسه وگونی ستاره طاها بازدید نمود.

در این بازدید که دکتر سلیمان پور مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و مسول سازمان بسیج اصناف وفعالان اقتصادی استان و دکتر ابراهیمی رییس خانه صنعت، معدن وتجارت استان حضور داشتند، خطوط مربوط به تولید نخ گونی، دوخت گونی و  لمینت و چاپ مورد بازدید قرار گرفت.

مهندس صادقی مدیر وصاحب این شرکت توضیحات لازم را ارایه داد واشتغال ۲۸۰ نفر و تولید شبانه روزی به صورت سه شیفت و صادرات محصولات را از مزایای منحصر به فرد این کارخانه دانست.

همچنین خرید مواد مصرفی پلاستیکی در حرم رضوی شامل نایلون کفشها، لیوان وظروف یکبار مصرف و...توسط این شرکت خریداری میشود و درچرخه تولید مجدد در سایر محصولات قرار میگیرد.

مهندس صادقی علاوه بر این واحد تولیدی ۷ واحد صنعتی دیگر از جمله تولید محصولات بیبافت را جمعا با اشتغال ۲هزار نفر بعهده دارد.

مشکلات این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد هفته آینده جلسه ای در تهران بابت برطرف شدن ،مشکلات رفع تعهدارزی و همچنین تسهیلات بانکی برگزارشود.

1

بازدید دکتر حسن پور از شرکت "تیاک بافت" تولید کننده پارچه های بیبافت

در ادامه حضور در شهرک صنعتی بینالود دکتر حسن پور وهمراهان از شرکت تولید اسپان باند(پارچه بیبافت) با مدیریت مهندس صادقی بازدیدنمودند.

این شرکت در زمان اوج کرونا به تولید ماسک پرداخت و علاوه بر تامین برخی نیازهای کشور توانست تعداد ۱۵ میلیون قطعه ماسک را در سال۱۴۰۰ به کشور عمان صادر نماید.

هم اکنون نیز این شرکت علاوه بر تولید انبوه پارچه اسپان باند، روزی دویست هزار ماسک تولید وبه بازار عرضه میکند.

این شرکت از شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولید محصولات بیبافت است.

1


حضور دکتر حسن پور در جمع با صفای هیات رزمندگان اسلام بسیج اصناف شهر مقدس مشهد

دعای ندبه صبح جمعه هفتم مهرماه در مسجد نقویه مشهد مقدس به همت هیات رزمندگان اسلام اصناف وبازار وگرامیداشت شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای اصناف مشهد به میزبانی رییس اتحادیه لوازم خانگی

هیات رزمندگان اصناف مشهد از اولین هیاتهای مذهبی کشور در اصناف بعد از انقلاب محسوب میشود.

1


ادامه تصاویر؛

 

11

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.