شناسه : 72825
امروز چهارشنبه 1402/07/05 - 15:55
نویسنده : mohammad rezaeian
در سالن شهید سلیمانی؛

نشست کارگروه نساجی و پوشاک کشور برگزار شد

در این نشست دکتر شجاعی رییس کارگروه نساجی و پوشاک کشور، سرهنگ عدالت خواه مدیر سازندگی و کارآمدی سازمان بسیج اصناف کشور و جمعی از تولید کنندگان پوشاک و بازاریان حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در این نشست دکتر شجاعی رییس کارگروه نساجی و پوشاک کشور در خصوص وضعیت تولید چادر مشکی صحبت کرد و از حضار خواستند تا  در خصوص راه اندازی خط تولید چادر مشکی، طرح و پیشنهادات خود را ارایه نمایند.

وی افزود: در دولت محترم و وزارتخانه‌ها نگرش مثبت است و قرار بر این شد که تسهیلات در این خصوص داده شود.

دکتر شجاعی در مورد سفر به ایتالیا و روسیه بیان کرد: در شش ماه اول سال در نمایشگاه ایتالیا حضور یافتیم و توانستیم با شرکت‌های اروپایی در مورد خرید ماشین آلات روز توافقاتی منعقد کنیم.
وی افزود: این امکانات میتواند در اختیار صنعت نساجی و پوشاک قرار گیرد.

دکتر شجاعی در مورد بحث حمل و نقل به کشور روسیه بیان کرد: در خصوص حمل و نقل به کشور روسیه اتفاقات خوبی رقم خورد. برای صادرات به روسیه تا تلاش دولت مشکل مبادلات ارزی مرتفع شد.
رییس کارگروه نساجی و پوشاک کشور افزود: در مسیر حمل و نقل به روسیه کشتی ویژه ای صادرات محصولات نساجی و پوشاک در نظر گرفته شد تا مسئله حمل و نقل این این کشور مرتفع شود.

وی افزود: اگر در نشست های آینده  به طور ویژه در مورد حمل و نقل از طریق شرکت های کشتیرانی بحث و هم افزایی داشته باشیم، می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دکتر شجاعی افزود: در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص نساجی و پوشاک هیچ گونه صحبتی نشده است که با هماهنگی با انجمن نساجی کل کشور قرار بر این شد که جلسات آینده با نمایندگان مجلس گذاشته شود و  تبادل نظر قرار گیرند و در خصوص تسهیلاتی تا مرز ۵ میلیون یورو جهت تعمیر و توسعه ماشین آلات قرار گیرد .

در پایان افزود: نمایشگاه بین المللی نساجی و پوشاک از ۲۳الی۲۶ با همکاری اتحادیه ها و تشکل‌های  جهت برگزاری هر چه با شکوه تر صحبت شد.
 

پوشاک و نساجیپوشاک و نساجی

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.