شناسه : 72814
امروز سه شنبه 1402/05/24 - 11:59
نویسنده : mohammad rezaeian

سفر حسن پور به منطقه جاجرود استان تهران

دکنر غلامرضا حسن پور، صبح امروز دکتر حسن پور در منطقه جاجرود برای بازدید از کارگاههای تولیدی،حضور پیدا کرد و در بدو ورود از کارگاه تولیدی مبل و صنایع وابسته که دچار حریق شده بود، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکنر غلامرضا حسن پور، صبح امروز دکتر حسن پور در منطقه جاجرود برای بازدید از کارگاههای تولیدی،حضور پیدا کرد و در بدو ورود از کارگاه تولیدی مبل و صنایع وابسته که دچار حریق شده بود، بازدید کرد.

این کارگاه که قبلا در سه سوله بزرگ به فعالیت مشغول بود، حدود یکماه پیش طعمه حریق شدو متاسفانه به خاطر امکانات محدود آتش نشانی و کمبود نیروی ماهر، به کلی سوخت.

دکترحسن پور ضمن تماس تلفنی با معاون عمرانی وزیر کشور، ازوی خواست نسبت به رفع این مشکل که در یکماه گذشته دامن چند کارگاره تولیدی و نمایشگاه مبل را گرفته، اقدام نماید.

1

 

بازدید از کارگاه تولیدی مبلمان و دکوراسیون داخلی

مهندس پیرعلی که کارگاه تولیدیش در آتش به کلی سوخته بود وامروز توسط دکتر حسن مورد بازدید قرارگرفت، با همت بلند وتیم جوان وبانگیزه خود، توانسته کارگاه جدیدی را تجهیز نموده وبا نشان تجاری پامیکس (تلفیق هنر پارسی) مجدد به تولید برگردد.

محصولات این کارگاه که بخشی از آن دانش بنیان است، توان صادرات را دارد.

حسن پور از همت وانگیزه این جوانان تشکر نمود و آمادگی بسیج را برای حمایت از تولید اعلام کرد.

لازم به ذکر است این بازدیدها در راستای برنامه های کارگروه ملی صنایع چوب ومبلمان سازمان بسیج اصناف کشور به منظور توسعه صادرات  انجام میگیرد.

1

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.