شناسه : 72793
امروز دوشنبه 1402/03/29 - 11:10
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

اصناف و بازاریان در خط مقدم تحقق فرمان سال هستند

رییس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: کسبه و بازاریان همیشه در خط مقدم تولید و تحقق فرمان سال توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هستند و نقش اصلی در خدمت به مردم و کشور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، روز دوشنبه در هجدهمین یادواره ۴۵۰ شهید اصناف و بازاریان یزد افزود: اصناف به رغم جنگ گسترده ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان با پیروی از شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص ۱۱ هزار شهید اصناف کشور، برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و کمک به دولت و مسئولان فعالیت دارند.

وی به اهمیت تداوم حضور اصناف و بازاریان در برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به خصوص کمک به اجرا شدن شعار سال اشاره کرد و گفت: باید اصناف و بازاریان با جذب حداکثری همانند گذشته در خط مقدم حل مشکلات و شکست اهداف اقتصادی استکبار باشند.

رییس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: دشمنان در سال گذشته برای همراه کردن اصناف و بازاریان با برنامه‌های خود در کشور دچار شکست شدید شدند و علت آن این است که اصناف و کسبه با بصیرت و شناخت توطئه‌های دشمنان در مسیر اهداف و آرمان‌های والای نظام حرکت کردند.

حسن پور بیان کرد: به برکت خون شهیدان و عمل به وظایف دینی و انقلابی و داشتن روحیه جهادی دشمنان به هیچکدام از اهداف شوم علیه انقلاب نمی‌رسند و ملت و دولت در کنار هم برای عزت و آبادانی جامعه اسلامی در میدان عمل حضوری قوی دارند.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.