شناسه : 72747
امروز شنبه 1401/12/20 - 08:18
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پوردر یادواره عاشقان شهادت یزد بیان کرد:

برخی افراد در جنگ ترکیبی اخیر به دام شیطان افتادند

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: یکی از حربه های دشمن در جنگ ترکیبی اخیر استفاده از همین حربه سرزنش بود که برخی افراد معدود و معروف در این دام افتادند و در توهم خود، دست از ارزشهای انقلاب اسلامی کشیدند و به دامن شیطان افتادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در یادواره عاشقان شهادت یزد عنوان کرد: یکی ازنشانهای یاران ایرانی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)که درآیه ۵۴سوره مبارکه مائده به آن اشاره شده، نترسیدن از سرزنش دیگران است که مصداق بارز آن را در شهدای عزیز مشاهده مینماییم، شهدایی که در دوران دفاع مقدس علی رغم برخی سرزنشها، راه خود را آگاهانه انتخاب نمودند و هیچ چیز آنها را متوقف نکرد و الان همه افتخارات ملت بزرگ ایران مدیون خون پاک این عزیزان است.

یکی ازحربه های دشمن در جنگ ترکیبی اخیر استفاده ازهمین حربه سرزنش بود که برخی افراد معدود و معروف دراین دام افتادند و در توهم خود، دست از ارزشهای انقلاب اسلامی کشیدند و به دامن شیطان افتادند.

وی بااشاره به خصوصیت شهداگفت:یکی ازاین خصوصیات اشک وتضرع وخشیت به درگاه الهی بودکه این اشک به فرموده امام عسکری(علیه السلام)راه طولانی بین شخص وبهشت که به خاطرکثرت گناهان ازفاصله بین زمین تاعرش الهی بیشتراست رابه ناگاه به اندازه یک پلک زدن نزدیک میکند.

ما دروجودهمه شهدابه ویژه سردارشهیدحسن انتظاری این خصلت راشاهدهستیم که اشک ازخوف خدابه همراه اشک برسیدالشهدا(علیه السلام)آنهارابه اوج رسانده وبهشت را مشتاق خودنموده اندوما نیزبرای تقرب الهی به این اشک وخشیت نیازمبرم داریم.

وی درپایان ازکرامت اخیر شهیدحسن انتظاری خاطره ای بیان نمود.

لازم به ذکراست این یادواره بیست وچهارمین یادواره شهدای پایگاه عاشقان شهادت است که به همت پایگاه عاشقان شهادت یزددرآستانه سالروز شهادت سردارشهیدحسن انتظاری برگزارمیشود.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.