شناسه : 72741
امروز پنجشنبه 1401/11/27 - 17:10
نویسنده : mohammad rezaeian
سر کنسول سفارت سوریه عنوان کرد:

اصناف و بازاریان با اهدا کمک ها دوستی و برادری خود را ثابت کردند

فراس الشنتا بیان کرد: از لحظه اول دولت ایران وارد میدان شد و مردمی که از زلزله متضرر شدند را حمایت کرد و این جای قدردانی دارد و واقعا از ملت ایران تشکر می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،فراس الشنتا سرکنسول سفارت سوریه در خصوص کمک های ملت ایران به ویژه اصناف و بازاریان عنوان کرد:زلزله یک مصیبت بزرگی است و این کمک ها نشان می دهد که دو ملت سوریه  و ایران چقدر به هم نزدیک هستند. مردم ایران به ویژه اصناف و بازاریان با کمک هایی که کردند نشان  از دوستی و  برادری است.

فراس الشنتا بیان کرد: تمایلی که ملت ایران برای کمک به مردم سوریه دارند دلیلی بر روابط خوب دو ملت است. ما اینجا هستیم تا تشکر تک تک شهروندان سوریه را به ملت ایران تقدیم کنیم.

وی افزود:خیلی از مردم کشورهای دیگر به ما کمک کردند ولی برای ما جالب بود که ایرانی ها اولین نفرات ثابت کردند که ما با ملت سوریه یکی هستیم و همچنین کمک های ملت ایران برای ما جایگاه بزرگی دارد.
فراس الشنتا بیان کرد: جنگ نظامی به ملت سوریه تحمیل شد و همانطور که مردم ایران در کنار مردم سوریه بودند همان طور هم در جنگ اقتصادی در کنار ما خواهند بود.
سرکنسول سفارت سوریه بیان کرد:حرف های جامعه جهانی به ویژه آمریکایی ها دروغ است و تا این لحظه  اجازه ورود هیچ کمکی را ندادند و کمک ها به مردم سوریه به کندی پیش می رود.
فراس الشنتا در پایان افزود: از لحظه اول دولت ایران وارد میدان شد و مردمی که از زلزله متضرر شدند را حمایت کرد و این جای قدردانی دارد و واقعا از ملت ایران تشکر می کنیم.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.