شناسه : 72738
امروز چهارشنبه 1401/11/26 - 13:25
نویسنده : mohammad rezaeian
با حضور مسئولین سوری در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج)؛

ارسال کمک‌های اصناف و بازاریان کشور به مناطق زلزله‌زده سوریه

محموله‌ای از کمک‌های اصناف و بازاریان کشور در قالب چهار کامیون شامل مواد دارویی، غذایی و گرم‌کننده با ارزش ریالی 10 میلیارد ریال، به کشور سوریه ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، محموله‌ای از کمک‌های اصناف و بازاریان کشور در قالب چهار کامیون شامل مواد دارویی، غذایی و گرم‌کننده با ارزش ریالی 10 میلیارد ریال، به کشور سوریه ارسال شد.

غلامرضا حسن‌پور مسئول بسیج اصناف کشور، «ایمن قدور» و «خمیس» رایزن‌های فرهنگی و اقتصادی سفارت سوریه با حضور در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) واقع در میدان سپاه تهران، در جریان ارسال کمک‌های بسیج به این کشور قرار گرفتند. 

دکتر حسن پور مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص کمک های اصناف و بازاریان بیان کرد: اولین محموله کمک های اصناف و بازاریان از مشهد مقدس ارسال شد که به لطف خدا و کمک اصناف و بازاریان سراسر کشور محموله های دیگر ارسال می شوند.

وی افزود: همچنین اصناف و بازاریان پیش از این در زلزله خوی به ارزش 200 میلیارد ریال کمک کردند که طبق اعلام استان نیازهای شهر به طور کامل برطرف شده است.

در ادامه ایمن قدور رایزن فرهنگی سفارت سوریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. روابط میان ایران و روسیه استراتژیک است. این روابط در دوران بحران سوریه(جنگ علیه تروریست‌ها) محکم‌تر شد.

قدور با بیان اینکه حجم بالای کمک‌ها از سوی ایران برای زلزله‌زدگان سوریه نشان‌دهنده استحکام روابط استراتژیک میان دو کشور است تاکید کرد: ما به عنوان نماینده مردم سوریه، از ملت ایران تشکر می‌کنیم که این بار نیز در شرایط سخت، کنار زلزله‌زدگان ما هستند.

 

12346810

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.