شناسه : 72653
امروز شنبه 1401/09/19 - 08:20
نویسنده : mohammad rezaeian
از دیدار باکسبه بازار تا افتتاح دفتر تخصصی بسیج تجاردرقزوین؛

دستاوردهای سفر استانی دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور به استان قزوین

دکترغلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در بازدید از بازار شهر قزوین و گفت و گو با کسبه و صنوف مختلف این شهر داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکترغلامرضا حسن پور در بازدید از بازار شهر قزوین و گفت و گو با کسبه و صنوف مختلف این شهر اظهارداشت: با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند برای برگزاری اعتصاب سراسری، بازاریان و اصناف همچون روزهای گذشته به فعالیت عادی خود ادامه دادند.

وی تصریح کرد: گزارش های دریافتی از سراسر کشور نیز حاکی است صنوف مختلف با حضور در محل کار خود به فراخوان رسانه های معارض برای تعطیلی مغازه‌ها پاسخ منفی دادند.

دکتر حسن پور افزود: همراهی نکردن اصناف و بازاریان با فراخوان اخیر برای به تعطیلی کشاندن کسب و کارها نشان می دهد مردم از اهداف پشت پرده معارضان برای برهم زدن نظم عمومی و ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور آگاه شده اند و پروژه اعتصاب نیز همچون دیگر توطئه های دشمنان با شکست روبرو شده است.

رئیس بسیج اصناف کشور همچنین تصریح کرد: بازاریان و اصناف درخواست دارند به صورت قاطع با اغتشاشگران برخود شود و مماشات در این زمینه تمام شود تا بتوانند بدون مشکل به کسب و کار خود ادامه دهند.

شایان ذکر است رئیس سازمان بسیج اصناف کشور به همراه مسئول بسیج اصناف استان قزوین و رئیس بسیج تخصصی اتاق بازرگانی ایران در سفر به قزوین از بخش ها و صنوف مختلف این شهر بازدید و با کسبه و بازاریان به گفت و گو پرداخت. 

 

افتتاح  دفتربسیج تخصصی تجاروفعالان اقتصادی قزوین

در این سفر دفتربسیج تخصصی تجاروفعالان اقتصادی قزوین باحضوردکترحسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشورومسئولین استانی افتتاح شد.

بسیج تجار

 

بازدید دکتر غلامرضا حسن پور از کارخانه بزرگ تولید کاشی

بازدیددکترحسن پورازکارخانه بزرگ تولیدکاشی بانشان تجاری برلیان دربوئین زهرا استان قزوین که نه سال پیش تعطیل شدوهم اکنون به لانه کبوترهاتبدیل شده است.

این شرکت بزرگ که طول سوله آن به یک کیلو مترمیرسدویکی ازپنج تولیدکننده بزرگ کشور درتولیدکاشی وسرامیک محسوب میشدبه علت بدیهی بانکی وتاخیردرپرداخت بهای برق وگاز ازسال ۱۳۹۳ تعطیل شده وتمام تجهیزات آن بلا استفاده است.

برخی تجهیزات ودستگاههاکه خریداری شده است هنوزدربسته بندی هستندوهیچ گاه ازآنهااستفاده نشده است.

ارزش این کارخانه باماشین آلات وتجهیزات حدوددوهزارمیلیاردتومان برآوردشده که متاسفانه براساس بی تدبیرهااین سرمایه ملی معطل مانده وصدهاکارگربیکارشده اند.

مقررگردیدباپیگیری بسیج اصناف وفعالان اقتصادی کشوروباهمکاری بسیج فعالان اقتصادی قزوین موانع اقتصادی این مجتمع کم نظیر برطرف گردد.

کاشی

 

گفت و گوی عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با کسبه و صنوف مختلف شهر قزوین

دکترحسن پورعضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی در بازار قزوین حضور پیدا کرد و گفتگوی چهره به چهره باکسبه محترم داشت.

ایشان در این سفر بیان کرد: بازار قزوین بویژه بازار طلا و سایر بازارها فعال و مردم با امنیت کامل در بازار حضور پر نشاطی دارند.

طلا

 

طلا قزوین 2

 

طلا3

 

بازار

 

  •  کاسب امین بازارقزوین وجانبازدفاع مقدس که خدمت درچای خانه مراسم اهل البیت(علیهم السلام)راافتخارخودمیداند.
بازار

 

بازار5

 

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.