شناسه : 72588
امروز دوشنبه 1401/06/14 - 15:45
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور بیان کرد:

رفع موانع اقتصادی و کمک به تولیدات صادرات‌محور

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: وظیفه بسیج تخصصی اتاق های بازرگانی رفع موانع اقتصادی در همه مجموعه هاست، به همین جهت ما بحث صادرات محوری را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،

دکتر حسن پور در مراسم معارفه دبیر و مسئول بسیج تخصصی اتاق بازرگانی تهران در خصوص وظایف بسیج تخصصی عنوان کرد: وظیفه بسیج  تخصصی اتاق های بازرگانی رفع موانع اقتصادی در همه مجموعه هاست، به همین جهت ما بحث صادرات محوری را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: به لطف الهی تیم تجاری ماهم اکنون در قالب کارگروه پوشاک، کیف و کفش در کشور روسیه هستندواین موضوع وموارد مشابه درراستای کمک به تجارو تولیدکنندگان کشوراست.

دکتر حسن پور اشکذری بیان کرد: نمونه دیگرآن سفری بود که اسفند ماه سال گذشته به سوریه داشتیم و خیلی از فضا هااقتصادی وتجاری را برای ما باز کرد.

وی افزود: میز افغانستان و آسیای میانه در مشهدمقدس فعال شد و همچنین میز عراق با وجود مشکلات صادرات با همکاری خود رئیس اتاق بازرگانی اهوازتقویت گردید.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: وظیفه ما حمایت از بخش خصوصی است و میکروب زدایی از توطئه های دشمنان دربخش خصوصی به منظورصیانت ازبخش خصوصی است.

در ادامه این جلسه، غلامرضا حسن‌پور اشکذری، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور نیز به ماموریت بسیج در اتاق‌ها اشاره کرد و گفت: مجموعه بسیج، وظایف مختلفی بر عهده دارد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر بسیج وارد اقتصاد شود، اقتصاد مردم‌‌سالار خواهد شد.
 ماموریت بسیج در اتاق تهران نیز رفع موانع تولید بوده و در عین حال صادرات‌محوری را در دستورکار قرار داده است.

او سپس با اشاره به اقداماتی که با کمک بسیج تجار در بازارهایی نظیر عراق و روسیه انجام گرفته است، گفت: یکی از وظایف ما، حفاظت از بخش ‌خصوصی و بزرگان این حوزه از آسیب است. همچنین اتصال بنگاه‌های کوچک به بزرگ و متعاقب آن کمک به بنگاه‌های کوچک برای بزرگ شدن از جمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج تجار بدون دخالت در امور تجاری دنبال می کند.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.